صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

واکنش فدراسیون کشتی به عدم پخش کامل تلویزیونی مسابقات جهانی

۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۹
کد خبر: ۷۲۷۰۹
خبرگزاری میزان - سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است عدم پخش کامل رقابتهای جهانی کشتی به عنوان نخستین میدان کسب سهمیه المپیک با توجه به سوابق و پیشینه درخشان این رشته در میادین بزرگ کم لطفی در حق کشتی و مردم ورزش دوست کشورمان است.
علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزش اعلام کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2016، روزهای 16 تا 21 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود که گویا صدا و سیما با توجه به هزینه پخش مستقیم این مسابقات، تمایلی به پخش کامل این مسابقات ندارند.

گفته می‌شود مبلغی در حدود 90 هزار دلار هزینه خریداری و پخش کامل این مسابقات است که رضایی در این باره اظهار داشت: من هم چنین رقمی را شنیده‌ام، اما امیدواریم در زمان باقیمانده تا جهانی مسئولان صدا و سیما با دید بازتری به این موضوع نگاه کنند.

وی افزود: این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و مساعدت لازم را داشته باشند تا مردم ایران هم شاهد افتخارآفرینی فرزندانشان در میادین جهانی باشند.در این رابطه مکاتبات لازم را با مسئولان سازمان صدا و سیما انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستم، اما به نظر می‌رسد به خاطر هزینه پخش کامل مسابقات امکان پخش کامل رقابت‌های نمایندگان کشورمان وجود نداشته باشد و تنها امکان پخش دیدارهای رده‌بندی و فینال وجود دارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه تصریح کرد: فکر می‌کنم این مبلغ در مقایسه با هزینه‌ای که برای پخش مسابقات سایر رشته‌ها مثل فوتبال و والیبال می‌شود، مبلغ چندان زیادی نیست چرا که کشتی در میادین مختلف همواره افتخار آفرین بوده است و حیف است علاقمندان تماشای این مسابقات را که از اهمیت بالایی برخوردار است از دست بدهند.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
برای چی نمیخواین پخش کنین اگه فوتبال با مالی داشته باشینو پخش میکردین
ناشناس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
90 هزار دلار در مقابل پولی که برای پخش فوتبال میشه چیزی نیست!!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *