صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کمبود نگهبان در زندان‌های آمریکا و افزایش درگیری‎های منجر به قتل زندانیان

۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۶۸۷۵
یک گزارش نشان می‎دهد که درگیری و مرگ زندانیان در زندان‎های آمریکا در پی کمبود نیرو برای محتفظت از آنها رو به افزایش است.

- تقریبا یک سوم مشاغل افسران سیستم زندان‌های فدرال در آمریکا، خالی باقی مانده است و این باعث شده تا زندان‌ها به ناچار مجبور به استفاده از آشپزان، پرستاران و دیگر کارکنان برای محافظت از زندانی‌ها شوند.

به گزارش پایگاه «دبلیو تی تی دبلیو»، در یک زندان فدرال در ایالت تگزاس، زندانیان آخر هفته‌ها در سلول‌های خود حبس می‌شوند، چرا که نگهبان کافی برای محافظت از آن‌ها وجود ندارد.

در زندان‌های دیگر این سیستم، درگیری میان زندانیان افزایش یافته، چندین زندانی در ماه‌های اخیر فرار کرده‎اند و در یکی از زندان‌های این کشور در ایالت ایلینوی که با بیشترین کمبود نیرو مواجه است، ۵ زندانی از ماه مارس سال ۲۰۲۰ در قتل‌ها یا خودکشی‌ها، جان خود را از دست داده اند.

وزارت دادگستری آمریکا برای زندان‌های فدرال ۲۰ هزار و ۴۴۶ افسر تمام وقت در سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده بود، اما آژانس اداره زندان‌های فدرال می‎گوید که در حال حاضر فقط ۱۳ هزار و ۷۶۲ افسر استخدام شده است.

اداره زندان‌های آمریکا می‎گوید که تصمیم گیری در مورد استفاده از سایر کارمندان به عنوان نگهبان براساس نیاز‌های یک مرکز است و برای اطمینان از پوشش موقعیت‌های حیاتی، انجام می‌شود.

برای سال ها، اداره زندان‌های آمریکا با شکست‌های سیستماتیک، از خشونت داخل این مراکز گرفته تا مرگ و میر‌های برجسته، روبرو بوده است اما بحران کارکنان در حال رسیدن به نقطه شکست است و با وجود همه گیری ویروس کرونا این وضعیت بدتر هم شده است.

تاکنون تقریبا ۷ هزار کارمند زندان‌های آمریکا به کووید-۱۹ مبتلا شده‎اند.

کارمندان به سرعت در حال خستگی هستند و برخورد‌های خشونت آمیز در زندان‌های آمریکا تقریبا روزانه گزارش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *