صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فلاحت‌زاده: مجیدی تمرکزش روی کارِ فنی باشد، استقلال مشکل دیگری ندارد/ بازی در گرمای آبادان سخت و طاقت‌فرساست

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶:۲۱
کد خبر: ۷۲۶۱۱۵
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی باید تمام تمرکزش روی بازی و کار فنی باشد و نیازی نیست تمام کارها را خودش انجام دهد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: استقلال در این دیدار ۲ نیمه متفاوت رقم زد. آنها نیمه اول خوب بازی نکردند، اما در نیمه دوم با تعویض‌های مجیدی و صحبت‌های کادر فنی بین ۲ نیمه، استقلال خوش درخشید. ذوب آهن نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت، اما استقلال فراتر از آن چیزی که حسینی فکر می‌کرد ظاهر شد.

وی در رابطه با عملکرد کادرفنی تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی هم‌بازی من بوده است، ما پیشکسوتان استقلال او را خیلی دوست داریم. اگر حرفی می‌زنیم از روی علاقه‌ای است که به وی و تیم محبوبمان داریم و نباید کسی ناراحت شود. چه کسی گفته سرمربی تیم باید همه کار انجام دهد؟ مجیدی باید تمام تمرکزش روی بازی و کار فنی خود باشد. او سرپرست تیم نیست فقط سرمربی تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و مشخص نمی‌کند چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما اکنون استقلال در شرایط خوبی است و اگر با همین فرمان پیش رود موفق می‌شود.

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه استقلال در ۲ بازی اخیر خود با شکست مواجه شده بود گفت: برای این بازی استقلالی‌ها خوب ریکاوری کردند و از لحاظ روحی و روانی نیز آماه بودند. در مجموع استقلال ایرادات خود نسبت به بازی قبل را از بین برده بود. امیدوارم در دیدار مقابل صنعت نفت هم بتوانند همین روند را ادامه دهند هر چند بازی در گرمای آبادان بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی با تاکید بر اینکه استقلال مهره‌های خوبی دارد خاطرنشان کرد: اگر در مهره چینی و انتخاب بازیکن دقت شود و بحث‌های مالی و مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کنند مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دل هواداران استقلال را شاد کند. او سرمربی جوان و با استعدادی است که نیاز به حمایت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *