صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رفتن یا ماندن کارگزار پرسپولیس؛ پای یک پیشنهاد خوب در میان است

۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵:۰۱
کد خبر: ۷۲۵۹۷۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
امروز زمان قرارداد پرسپولیس با شرکت کارگزار خود به پایان می‌رسد و باید دید این قرارداد در ادامه تمدید می‌شود یا خیر.

- امروز جمعه (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) موعد قرارداد پرسپولیس با شرکت کارگزار خود به پایان خواهد رسید. این کارگزار در فصل جاری فوتبال ایران مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است. آنها در ازای قراردادی که با سرخ‌پوشان پایتخت دارند حق بهره‌برداری از تمام فضا‌های تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس (از جمله تبلیغات اطراف زمین، محل تمرین، ساختمان باشگاه و فضای مجازی) را در اختیار گرفته است.

باشگاه پرسپولیس و شرکت مذکور برای ادامه راه نیاز دارند تا با هم به توافق برسند و قرارداد را یک سال دیگر تمدید کنند. در غیر این صورت با توافق دوطرفه قادر به فسخ قرارداد خواهند بود.

ظاهرا شرکت‌های دیگری هم متقاضی ورود به این کار و همکاری با باشگاه پرسپولیس هستند و اکنون پیشنهاد ۲۵۰ میلیارد تومانی روی میز سران پرسپولیس قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد شرکت نامبرده تمایلی به پایان این همکاری داشته باشد چرا که باشگاه پرهوادار و مردمی پرسپولیس جایگاه بسیار خوبی جهت مطرح شدن این کارگزار خواهد بود، اما با توجه به اینکه این شرکت به سوددهی و درآمدزایی مطلوب خود نرسیده ممکن است اقدام به این کار نماید.

گفتنی است در مدتی که این شرکت مسئولیت فضای مجازی پرسپولیس را در اختیار داشته، دنبال کنندگان صفحه رسمی پرسپولیس در اینستاگرام به عدد ۶.۲ میلیون نفر رسیده است. رقمی که از باشگاه‌های مطرحی چون رم، ناپولی، سویا، موناکو و... بیشتر است و تقریباً در حد باشگاه بزرگی چون اینتر (با ۶.۷ میلیون نفر) است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *