صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کشف محموله ۴۰ میلیاردی لوازم الکترونیکی در پایتخت

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴:۵۴
کد خبر: ۷۲۵۶۱۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در پارکینگ یک مرکز تجاری خبر داد.
- علی ولی پور گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگرد‌های پلیسی خودرو‌های سواری را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی خودرو‌ها را به محض ورود به داخل پارکینگ توقیف و در بازرسی از آنها، ۶۴۹ دستگاه تبلت، ۲۳۰ عدد هندزفری و ۱۹ عدد کارت گرافیکی قاچاق کشف کردند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

برچسب ها: پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *