صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

خستگی و خواب آلودگی کار دست راننده خاور داد

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳:۱۸
کد خبر: ۷۲۵۴۷۲
رئیس منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیونت خاور به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن خبر داد و گفت: در این حادثه راننده از کامیونت سالم بیرون آمد.
- محمد پوستی رئیس منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت گفت: ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز در محدوده دوربرگردان میدان آقا نور یک دستگاه کامیونت حامل بار ام دی اف که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان از مسیر و راه خارج شده و به سمت راست رفته و به پهلوی چپ واژگون می‌شود.

پوستی رئیس منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنارراه منتقل و ترافیک به حالت عادی بازگشت و تمام بار این خاور که در وسط راه پخش گردیده بود به وسیله همکارانت بنده و عابرین به کنار راه جابجا گردید.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، پس از معاینه سرپایی راننده کامیونت مشخص شد که به وی آسیبی نرسیده است.

وی در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و خواب آلودگی راننده آن می‌باشد.

پوستی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی پرت شود خودداری کنند و حتما قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و سپس اقدام به حرکت نمایند.
 

برچسب ها: پلیس تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *