برگزاری مزایده الکترونیک ۲۴۵ اموال منقول
طبق اعلام سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک ۲۴۵ اموال منقول این سازمان برگزار شد.
- طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک ۲۴۵ اموال منقول این سازمان برگزار شد.
ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه فوق الذکر منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ خواهد بود.
براین اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ بازگشایی میشود.
جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاهاو شرایط وهمچنین رویت کالاهای مطرح درمزایده وارایه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند. همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه فوق الذکر منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ خواهد بود.
براین اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ بازگشایی میشود.
جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاهاو شرایط وهمچنین رویت کالاهای مطرح درمزایده وارایه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند. همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
شایان ذکر است عمده کالاهای مطرح در این مزایده منسوجات، لاستیک خودرو، تلفن همراه، لوازم خانگی، خودرو و ... بوده است.
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی میباشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱- شرکت کنندگان درمزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسنادرسمی درسراسر کشور مراجعه نمایند.
۲- بـرگزاری مزایـده صرفاًٌ از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام میپذیرد، لذا کلیه شرکت کنندگان درمزایده میتوانند از تاریخ فوق الذکربه نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳- ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۲/۱۴۰۰ امکان پذیر است.
۴- داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده درمزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
۶- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷- پیشنهاد میگردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.
۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، میتوانندصرفا"گزینه انصراف درسیستم را تا ساعت ۱۴ روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ انتخاب و ثبت کنند.
توجه: (لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده وبدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیر است).
۱۰- متقـاضیان محترم میتوانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت میتوانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *