صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»

۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶:۰۱
کد خبر: ۷۱۹۰۰۴
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

- بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با استناد به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و آیین نامه‌های مربوطه و در اجرای «برنامه ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرن‌هایی در سال ۹۹»، از سوی «مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش» دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

در بند‌هایی از این دستورالعمل آمده است: درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم باشد، ارزشیابی دانش آموزان مطابق آیین نامه‌های مربوط و مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

درشرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان برای ارزشیبابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی، فراهم نباشد، ارزشیابی دانش آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه به استثنای پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

نحوه ارزشیابی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در دروس غیرن‌هایی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲۲ خردادماه انجام خواهد شد.

فایل کامل دستورالعمل «نحوه برگزاری ارزشیابی تحصیلی-تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹»، را اینجا مطالعه کنید.


برچسب ها: آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *