پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی + عکس
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این سامانه، ویژگی دیگری با عنوان "تاکسی کال (Taxi Call)" پیشبینی شده، به این شکل که مسافر با استفاده از موبایل، نزدیکترین تاکسی را با کمترین نرخ جستجو میکند و همچنین با توجه به نوع مسافر تاکسی، تبلیغات متناسب نیز در فضای خودرو قابل ارائه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً این سامانه، ابزار خوبی برای افزایش رضایتمندی بیشتر مسافران، درآمد رانندگان و کاهش زمان بیسرنشین بودن تاکسیهاست و به ویژه امکانات خوبی را برای سهولت تردد گردشگران فراهم میکند. مدیرعامل شرکت فنآوری شهرآوازه با بیان اینکه این پروژه با کار مطالعاتی دو ساله و با بررسی عوامل شکست پروژههای قبلی در این زمینه، به مرحله اجرا رسیده است، افزود: این امکان، به شکل یکپارچه و در فاز اول برای 12هزار تاکسی در شهر شیراز در حال انجام است و میتواند در سطح سایر واحدهای ارایهکننده خدمات مشابه مانند آژانسها، شرکتهای تاکسیرانی و مراکز توریستی شیراز، توسعه یابد و در ادامه در سایر شهرها نیز اجرا شود.
مدیرعامل شرکت فنآوری شهرآوازه افزود: سامانه پرداخت کرایه در تاکسیها به شکل آنلاین و آفلاین، در سه مرحله چهار هزارتایی در مدت 13ماه در شیراز، انجام خواهد شد. به گفته وی، در حال حاضر و بر اساس مذاکرات صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی شیراز، این امکان در شیراز برای 80 درصد تاکسیها وجود دارد که و امیدواریم تا زمان اجرای کامل این پروژه، همه تاکسیها به این امکان مجهز شوند.
/انتهای پیام/
خبرگزاری
میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما
به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای
منتشر میشود.