در سال ۹۹ مراجعهکنندگان به میادین ۱۴۵۹ میلیارد تومان صرفهجویی کردند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش میادین میوه و تره بار در اقتصاد خانوادهها، گفت: در سال گذشته فقط در خصوص محصولات پرمصرف، مراجعهکنندگان به این مراکز بالغ بر یک هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان در هزینه خانوار صرفهجویی اقتصادی داشتند.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه بیشترین صرفهجویی اقتصادی مربوط به انواع میوه به مبلغ ۸۱۰ میلیارد تومان بود، افزود: این رقم در سبزیجات و صیفیجات ۳۶۶ میلیارد تومان و در مواد پروتئینی نظیر گوشت گوسفند، گوشت گوساله، گوشت مرغ و تخم مرغ ۲۶۷ میلیارد تومان بود.
وی با اشاره به اینکه تنوع محصولات در میادین میوه و تره بار، از جمله امتیازات این مراکز برای ایجاد رضایتمندی در شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به عرضه انواع محصولات در میادین میوه و تره بار، بررسیهای ما نشان میدهد مراجعهکنندگان به این مراکز صرفاً با خرید حبوبات مبلغ ۶ میلیارد تومان صرفهجویی اقتصادی داشتند.
بیشتر بخوانید:
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این صرفهجویی در مورد محصولاتی مانند قند و شکر به ۱۰ میلیارد تومان میرسد، خاطرنشان کرد: آمارهایی که در مورد انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات و مواد پروتئینی ذکر شد، صرفاً شامل محصولات پرمصرف است و مبلغ صرفهجویی اقتصادی برای تمامی اقلام و محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه میشوند به مراتب از مبلغ اعلام شده بیشتر است.
گفتنی است، با توجه به اهمیت و نقش میادین میوه و تره بار در اقتصاد خانوارهای شهری که دسترسی به این مراکز را به یکی از مطالبات جدی شهروندان تبدیل کرده است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توسعه و احداث بازارهای میوه و تره بار را در دستور کار قرار داده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *