صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وجود 50 هزار نیروی مازاد در دوره دوم متوسطه

۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰:۰۲
کد خبر: ۷۱۳۵۰
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 11 هزار دبیر دوره متوسطه کشور تاکنون در مدارس دوره اول متوسطه ساماندهی شده‌اند، گفت: با اضافه شدن پایه نهم به دوره اول متوسطه و فقدان پایه دهم در آموزش متوسطه دوم، حدود 50 هزار نفر در دوره دوم نیروی مازاد داریم .

به گزارش گروه اجتماعی ، علی زرافشان در همایش تجلیل از سرگروه‌های آموزشی گیلان اظهار کرد: با اضافه شدن پایه نهم به دوره اول متوسطه و فقدان پایه دهم در آموزش متوسطه دوم، در حدود 50 هزار نفر در دوره دوم نیروی مازاد داریم که تاکنون 11 هزار نفر از این نیروها در دوره اول متوسطه و چهار هزار نفر نیز در دوره ابتدایی ساماندهی شده‌اند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت در آموزش تصریح کرد: راهبرد اصلی وزیر آموزش و پرورش ارتقای کیفیت یاددهی، یادگیری است و پژوهش یکی از مهمترین مراحل یادگیری و آموزش در کشور است.

وی افزود: درحال حاضر 400 پژوهش‌سرا در کشور داریم و برای ارتقای بیشتر امر پژوهش، 80 پژوهش‌سرای دیگر تا سال آینده در کشور گشایش می‌یابد.

زرافشان خاطرنشان کرد: معلم، محور و موتور اصلی اثربخشی در مدرسه است و حضور قدرتمندانه در گروه‌های آموزشی، تبادل تجربه و دوره‌های ضمن خدمت می‌تواند به توانمندسازی معلمان کمک کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آموزش و پرورش گفت: حدود 400 هزار نفر در مدارس کاردانش درس می‌خوانند و یقیناً دانش‌آموزانی که در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند در آینده شغلی‌شان موفق‌ترند.

گفتنی است در خاتمه این همایش 360 نفر برگزیده کشوری و استانی سرگروه‌های آموزشی استان گیلان تجلیل شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *