«چوپان معاصر» برای بار سوم به بازار نشر آمد
کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی، در عمق خود معانی ارزشی و با مفهومی را جای داده است که خواننده با دقت در آنها می تواند به معانی آن پی برده و به تفکر بپردازد.
نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب گفته شده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و... و.
یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده است. از سوی دیگر تصاویری که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، در کنار متن کتاب درج شده اند.
چاپ اول و دوم «چوپان معاصر» همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شد. این کتاب در ماه های اخیر پرفروش ترین کتاب انتشارات سروش بوده است.