صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فوتی‌های تصادفات ۱۴ درصد کاهش یافت

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱:۱۵
کد خبر: ۷۱۰۱۱۹
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، برای دومین سال پی در پی، فوتی‌های تصادفات ۱۴ درصد کاهش یافت.
- سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری صبح امروز گفت: خوشبختانه در سال جاری نیز همانند سال گذشته، شاهد کاهش ۱۴ درصدی فوتی‌های تصادفات هستیم.

وی افزود: در شرایط سخت کرونایی که مردم از خانه‌ها بیرون نمی‌آمدند، پلیس بیشتر در خیابان‌ها حضور پیدا کرده و برای حفظ ایمنی مردم در حوزه مقابله با کردنا اقدامات موثری انجام داد که ادامه نیز خواهد داشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در سال جاری توانستیم ماموریت‌های خود با گونه‌ای انجام بدهیم که در کشور، شهر تهران رتبه اول را کسب کرد.

رییس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: در روز‌های پایانی سال که پر تراکم‌ترین ایام سال است و مردم برای خرید مراجعه می‌کنند که این نشانه خوبی است، اما ملاحضات بهداشتی باید بیشتر رعایت شود.

وی افزود: چرخش سفر‌ها تردد را افزایش داده و همکاران ما در حال ایجاد نظم بیشتر هستند، اما مردم نیز باید برنامه ریزی داشته باشند.

سردار حمیدی گفت: ترافیک بعدازظهر را افزایش یافته است و پنجشنبه و جمعه آخرسال نیز، برای زیارت اهل قبور مردم  مراجعه می‌کنند که امیدواریم برنامه ریزی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در ولادت امام علی (ع)  ۱۰۰هزار خودرو وارد بهشت زهرا شدند، یعنی جمعیتی حدود نیم میلیون نفر که این مسئله علاوه بر ایجاد ترافیک، می‌تواند باعث افزایش شیوع بیماری نیز شود.

رییس پلیس راهور پایتخت گفتد ما پیش بینی‌ها و همکاری‌های مختلف را انجام داده ایم، اما امیدواریم آخر سال بی خطری را طی کنیم.

سردار حمیدی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰، شرایط متفاوت خواهد بود، زیرا شهر خلوت‌تر و سرعت بیشتر می‌شود و متاسفانه فوتی‌های تصادفات نیز افزایش می‌یابد.

این مقام انتظامی گفت: دوربین‌ها در حال رصد تخلفات هستند و محدودیت‌های شبانه از ۲۱الی۳ صبح نیز ادامه دارد و در تعطیلات، محدودیت‌ها لغو نمی‌شود. امیدواریم سال آینده شرایط از هر لحاظ بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: پلیس تصادف امنیت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *