مشکل دسترسی به سوابق در سامانه تامین اجتماعی رفع شد
خبرگزاری میزان-محمدی، مدیر کل نام نویسی و حسابهای انفرادی تامین اجتماعی گفت: مشکل به وجود آمده در تعامل و برقراری سیستم ثبت احوال و سازمان تامین اجتماعی بطور کامل رفع شده است. هر یک از بیمه شدگان که ثبت نام نکرده اند با کد ملی و شماره تلفن همراه شخصی میتوانند به سامانه es.tamin.ir اقدام به ثبت نام و سوابق خود را مشاهده کنند.
[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3017508_714.mp4"]
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *