صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عیدی: هنوز هم می‌گویم روی دیاباته خطا نکردم

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵:۰۱
کد خبر: ۷۰۹۹۷۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برای صدمین بار می‌گویم پنالتی روی بازیکن استقلال انجام ندادم و او خود را روی من انداخت.

مجید عیدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد حذف تیم پیکان مقابل تیم استقلال در جام حذفی اظهار داشت: برنامه ما این بود در نیمه اول گل نخوریم و اگر گل می‌زدیم بهتر هم بود، ولی پنالتی که داور برای استقلالی‌ها گرفت همه برنامه‌های ما را به هم ریخت. در ادامه یک گل اشتباه هم دریافت کردیم و تحت فشار قرار گرفتیم. از این رو با وجود این که نیمه دوم کل بازی در اختیار ما بود و استقلال فقط چند ضد حمله داشت نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به پنالتی که داور اعلام کرد و اعتراض‌های شدید او را به‌همراه داشت گفت: هم پنالتی و خک اخراج اشتباه بود. زاویه دوربین به شکلی است که به نظر می‌رسد، خطا کردم در حالی که اگر صحنه را از زاویه دیگری ببینید متوجه می‌شوید که نه تنها روی بازیکن استقلال خطا نکردم، بلکه مهاجم حریف روی من خراب شد. بازیکنان استقلال هم این حرفم را تایید می‌کردند و می‌گفتند قبول داریم حق با تو است، ولی چه کار کنیم! متاسفانه این پنالتی برنامه‌های ما را عوض کرد و آنچه کادر فنی در نظر گرفته بود عملی نشد.

بازیکن تیم پیکان ادامه داد: بعد از اخراج، داور تصمیمش را عوض کرد و من فکر کردم می‌خواهد نظرش را به کل عوض کند و خطا روی من را اعلام کند، ولی کارت قرمز را به زرد تبدیل کرد و من در آن لحظه بیشتر آتش گرفتم. اصلا داور خودش مردد بود و نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است. می‌خواست تصمیم اشتباهش را درستش کند تا جبران کرده باشند در حالی که بیشتر اعصابم را بهم ریخت، چون واقعا خطا نکردم. قبل از دیاباته من تکل زدم و او هنوز به توپ نرسیده بود. اصلا استقلالی‌ها می‌خواستند پنالتی بگیرند و در همان بازی بار‌ها مهدی قایدی خودش را زمین زد.

عیدی در پاسخ به این سوال که اخیرا اعتراض نیمکت‌ها به داور باعث تغییر تصمیم آنها می‌شود تاکید کرد: تا زمانی که سیستم VAR به فوتبال ما نیاید این مسائل وجود خواهد داشت. داور هم اشتباه می‌کند، ولی بعضی صحنه‌ها خنده دار است. قبول دارم نیمکت‌ها به داوری اعتراض زیادی می‌کنند. از این رو امیدوارم فدراسیون برای ورود VAR به فوتبال ما تلاش کند تا ما آرام گرفته اینقدر حرص و جوش نخوریم. در بازی با شهر خودرو پنالتی برای ما گرفته شد، ولی داور پشت دروازه رای را برگرداند. خیلی تصمیمش عجیب بود. اصلا یکی از عجایب فوتبال است.

وی در پایان به بازی پیش‌رو مقابل تیم ذوب‌آهن اشاره و تصریح کرد: اتفاقی است که افتاده و دیگر این بازی تمام شده و باید فراموش کنیم چرا که این هفته یک بازی مهم در لیگ داریم و باید تمرکز خود را روی بازی با ذوب آهن بگذاریم و پیروز از زمین خارج شویم. امیدوارم از این بازی نتیجه بگیریم. قطعا برای برد به میدان می‌رویم. البته جام‌حذفی برای ما خوب بود و اگر یک مرحله بالا‌تر می‌رفتیم انگیزه زیادی برای تیم جوان ما بود، ولی تمرکز اصلی تیم ما روی لیگ است و لیگ برایمان مهم‌تر است. طبیعی است تیم‌هایی که برای قهرمانی بسته شدند دوست دارند روی جام حذفی هم حساب باز کنند، ولی ما در لیگ به دنبال جایگاه خوب هستیم.

 

 




برچسب ها: پیکان مجید عیدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *