طرح تکریم مسافران در فرودگاههای کشور
خبرگزاری میزان - مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: طرح راهنمای مسافر به منظور هدایت مسافر و مهمان نوازی فرودگاهی جلب رضایت مسافران و کاهش فشارهای روانی سفر در فرودگاه مهرآباد اجرایی شد.
رستمی ادامه داد: مجریان طرح اصول میهمان نوازی فرودگاهی ، دوره های مدیریت ترمینال و آشنایی به فضای ترمینالی و مهارت های زبانی و آموزشی را دیده اند.
وی اشاره کرد: هدف از اجرای طرح راهنمای مسافر در فرودگاه جلب رضایت و شناسایی مشکلات مسافران در داخل ترمینال ها و هدایت آنان به منظور تسهیل در گردش کار مسافرین خواهد بود.
رستمی اظهار داشت: مجریان طرح در داخل ترمینال ها با لباس های یک شکل به مسافران ارائه خدمت می دهند.
رستمی گفت: این طرح در ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد اجرایی شده است و به زودی در ترمینال های دیگر نیز اجرایی خواهد شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *