صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ضرورت توجه به چگونگی تبلیغ و توزیع کتاب/جذابیت کتاب‌های مدافعان حرم برای مخاطبان

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵:۰۱
کد خبر: ۷۰۶۳۶۳
یک نویسنده کتاب گفت: ضرورت توجه به مرحله پس از چاپ یعنی مقوله تبلیغ و توزیع کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب درست موضوع «سوژه کتاب»، تبلیغات اینترنتی و رساندن کتاب به دست مخاطب چه در شهرستان‌ها و چه در خود پایتخت تاثیر گذار خواهد بود و می‌تواند مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

وحید خضاب نویسنده کتاب «اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه!» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به شیوه فعالیت انتشاراتی‌ها در انتخاب کتاب گفت: انتشاراتی‌ها بر اساس نیاز سنجی‌های خود اقدام به چاپ کتبی می‌کنند که جامعه آن را نیاز دارد و به عبارت دیگر کشش خوبی در جامعه برای آن کتاب احساس می‌شود. چاپ کتاب‌های ارزشی و یا مدافعان حرم برای مخاطب جذاب است لذا انتشاراتی‌ها به این کتاب‌ها می‌پردازند.

وی پیرامون کتاب‌های الکترونیکی افزود: وجود کتاب‌های الکترونیکی و یا کتاب‌های صوتی می‌تواند تاثیر بسیاری بر توسعه کتابخوانی داشته باشد، ما باید بتوانیم مخاطبان را به کتاب‌خوانی جذب کنیم و تعداد افرادی که با دیدن محتوا و یا کتاب مناسب حاضر به خریدن و خواندن کتاب می‌شوند کم نیستند،باید بر روی این افراد برنامه ریزی کرد و از پتانسیل بهره برداری کنیم تا بتوانیم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را ترویج کنیم، این طیف تاثیر خوبی را بر فضای کتاب و کتاب خوانی می‌گذارند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *