صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کاخ سفید: زمان بازگشت به برجام کاملا به ایران وابسته است

۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰:۲۳
کد خبر: ۶۹۹۳۵۴
سخنگوی کاخ سفید طی اظهاراتی با اشاره به زمان و تصمیمات آمریکا برای بازگشت به برجام گفت: این موضوع کاملا به ایران وابسته است.

- جن ساکی امروز با شرکت در کنفرانس خبری، در پاسخ به سوالی درباره چارچوب زمانی بازگشت آمریکا به «برجام» اظهار کرد: این موضوع به ایران بستگی دارد.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی با این مضمون که، جو بایدن رییس‌ جمهور آمریکا چه زمانی مذاکرات برای توافق در خصوص ایران را آغاز می‌کند، نیز گفت: این مسئله نیز به ایران بستگی دارد.

وی با بیان اینکه اگر ایران به پایبندی کامل به تعهداتش در برجام بازگردد، آمریکا نیز متقابلا چنین کاری را انجام خواهد داد، تاکید کرد: این مسئله به عنوان مبنایی برای رسیدن به توافق‌های طولانی‌تر و قوی‌تر است که سبب پوشش سایر حوزه‌های محل نگرانی نیز خواهد شد و از آن استفاده می‌کنیم.

جن ساکی با اعلام این خبر که دولت آمریکا درباره مسائل مربوط به برجام با نمایندگان کنگره و شریکانش در گروه ۱+۵ رایزنی می‌کند، افزود:این کار از طریق مشارکت با شریکان گروه ۱+۵ و از طریق مشورت با کنگره صورت می‌گیرد.

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به دیدار و رایزنی اعضای ارشد تیم امنیت ملی کاخ سفید با یکدیگر گفت: توپ در زمین ایران است که به توافق پایبند شود.


برچسب ها: آمریکا برجام

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اتفاقادرست برعکس!!این آمریکاست که بایدبابرداشتن همه ی تحریمهابه برجام برگردد، مطمئن باشیدکه ما به شما التماس نخواهیم کرد، این شماهستیدکه التماس خواهیدکرد، ما بشما نیازنداریم!این شما آمریکائیهاهستیدکه بما نیازدارید!.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *