۳۰۰کانال پاسخگوی مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران
- طبق اعلام روابط عمومی خانه کتاب، جهت رفاه حال علاقمندان و خریداران کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب ۳۰۰کانال پاسخگوی مخاطبان در نظر گرفته شده که هم اکنون در حال فعالیت هستند و به عنوان راهنما پایسخگوی هستند.
آزاده نظربلند، معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران در گفتوگو با روابطعمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، درباره «مرکز تماس» نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: ما در این مرکز تماس سیصد کانال جهت پاسخگویی در نظر گرفتیم، بدین معنی که همین تعداد از افراد همزمان میتوانند پشت خط تلفن اعلام شده به شماره 91009898-021 حضور داشته باشند.
او با اشاره به اینکه در دو بخش خریداران و ناشران، متصدیان پاسخگوی سوالات و ابهامات مخاطبین و مردم هستند، بیان کرد: اپراتورها در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گروهای مختلف آموزشهای لازم درخصوص نحوه ثبتنام، خرید و تمام مراحلی که برای بازدید، انتخاب و خرید از کتاب لازم است ناشر یا مخاطب بگذراند را به صورت عملیاتی طی کردند.
معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: اپراتورهای حاضر در مرکز تماس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جهت چگونگی رفع مشکلاتی که احتمال دارد برای خریدار یا ناشر به وجود بیاید نیز آموزش دیدهاند. ما در هر ساعت پر تکرارترین سوالات و ابهامات و مشکلات جدیدی که ممکن است برای مخاطبان به وجود آمده باشد را جمعآوری کرده و آن دست از مسائلی که راهحل دارد را مرتفع میکنیم.
آزاده نظربلند در پایان گفت: همچنین اگر مواردی باشد که پیشبینی نکرده باشیم به آنها میپردازیم و آموزشهای مورد نیاز مربوط به آن را به اپراتورها ارائه داده و اطلاعاتشان را به روز میکنیم تا بتوانند به خوبی پاسخگوی کسانی باشند که به مرکز تماس مراجعه میکنند.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.