صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سازمان مدیریت میادین پاسخگوی پیام‌های شهروندان

۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵:۱۹
کد خبر: ۶۹۰۳۶۸
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه
مدیران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه نظارت همگانی شهرداری تهران که صبح امروز به صورت آنلاین برگزار شد، به پیام‌های تلفنی شهروندان که بخش قابل توجهی از آن به اعلام رضایتمندی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار اختصاص داشت، پاسخ داده و موارد مطروحه از سوی شهروندان توسط علی عفتی، معاون بهره‌برداری و بهداشت و داود تقی‌زاده، مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این سازمان، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این سازمان با توجه به تحت پوشش داشتن ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار و بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه که هر روز، مورد مراجعه صد‌ها هزار نفر از شهروندان قرار دارد، بیشترین پیام‌های مردمی را در مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، عمده پیام‌های شهروندان در ۹ ماه نخست سال جاری در مورد عملکرد کارگران و کیفیت محصولات است که البته پیام‌های مربوط به کیفیت محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته که این موضوع نشان‌دهنده افزایش رضایتمندی شهروندان از کیفیت محصولاتی است که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند.
 
بیشتر بخوانید:

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تمامی شهروندان درخواست می‌نماید به منظور افزایش هر چه بیشتر و بهتر کیفیت خدمات میادین و بازار‌های میوه و تره بار، هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را با مراجعه به دفاتر تکریم ارباب رجوع در میادین میوه و تره بار به مدیران میادین، یا به سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران با شماره تلفن ۱۸۸۸ اعلام نمایند.
 


نظرات بینندگان
بهروز
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
با عرض سلام خسته نباشید ،اقا ما تا کی تو شهرک مخابرات از داشتن یه میدان وتره بار درست محروم باشیم .این یکی تو میدان بهرودم که صدای همه رو در اورده از لحاظ کیفیت اجناسشون انگار دقیقا ته بار رو دستیهای سازمان میادین و میفرستن اینجا .تو هفته جاری شش قلم جنس گرفتم که حدود سیصد تومن شد که همشون واقعا قابل استفاده نبود .هندوانه سفید بی رنگ و بیمزه ، گیلاس نصف بیشتر کرمخورده ، بادمجان انگار زهر مار ،همش ریختیم تو سطل خربزه سفت وبی مزه وبی اب
لواسانی
|
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
با سلام، غرفه میوه و تره‌بار محله ما میوه های بسیار کوچک و خراب و گران عرضه می‌کند لطفا رسیدگی کنید با تشکر.
بازنشسته
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
سلام توبخدا یه کمی برمیدان تره وبار مرودشت منطقه ۷ نظارت کنید حدوداً هرروزساعت ۱۱:۳۰مرغ میارن یه آقایی اونجا مرغ پاک میکنه اولاًنرخ ثابت نداره ازهرکسی یه قیمتی میگیره دوماَاصلا اعصاب نداره باهمه دعوا میکنه ثانياًقهرمیکنه میره مردم روتوصف نگه میداره لطفاً رسیدگی فرمایید
ناشناس
|
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تعدادی از غرفه داران موقع وزن کردن بیشتر از وزن واقعی محاسبه می کنند این دزدی آشکار رو چند بار وقتی در خانه وزن کردم متوجه شدم البته وزنه خانگیم درست کار می کند چون همزمان وسایل خریداری شده دیگر را هم وزن کردم تا ادعای بیجایی نکرده باشم .مخصوصا غرفه ماهی فروشان وسبزی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *