صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۹۰؛ تنها سامانه پاسخگویی وزارت بهداشت

۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹:۰۱
کد خبر: ۶۸۶۵۲۳
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: اکنون امکان ارتباط با سامانه‌های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ وجود ندارد و تنها راه ارتباطی مردم با وزارت بهداشت شماره ۱۹۰ است.

- بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد حسین حیدری با اشاره به نحوه پاسخگویی در سامانه ۱۹۰ این وزارتخانه اظهار کرد: مردم از طریق این سامانه که تنها مرکز پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت محسوب می‌شود می‌توانند مشکلات خود را در خصوص درمان، دارو، بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین بیماری کووید ۱۹ با ما در میان بگذارند.

وی در ادامه به دیگر خطوط ارتباطی مردم با وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد: اکنون امکان ارتباط با سامانه‌های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ وجود ندارد و تنها راه ارتباطی مردم با وزارت بهداشت شماره ۱۹۰ است.

حیدری با تاکید بر اینکه تمام شکایت‌های مردمی ثبت شده در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری می‌شود، عنوان کرد: هموطنان عزیز می‌توانند با کد رهگیری که پس از تماس با سامانه به آن‌ها ارائه می‌شود، روند رسیدگی به مشکل خود را پیگیری کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل آن‌ها دنبال خواهد شد.

وی در ادامه به تعطیلی برخی مشاغل در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا اشاره و مطرح کرد: در صورتی که مردم در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی مشاغلی که اکنون فعالیت دارند، پرسش یا شکایتی دارند حتما با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل کنند و اگر در خصوص باز بودن یا نبودن مشاغل دیگر گزارشی دارند، می‌توانند از طریق اتاق اصناف، فرمانداری‌ها و نمایندگی‌های خاص مربوط به وزارت صمت با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

حیدری در ادامه با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ هم مشکلات خود را بازگو کنند، بیان کرد: همچنین اگر شخصی احساس کرد مشکلی را که از این طریق عنوان کرده پیگیری نشده است، می‌تواند از طریق اتاق اصناف منطقه خود با همان شماره‌های شهرستانی مجددا اقدام کند.

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت در پایان اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی به وجود آمده بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم و آن‌ها بتوانند با یک سامانه خاص مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *