انحصار مانع توسعه صنعت بیمه کشور
خبرگزاری میزان: مدیر عامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه با اشاره به نقش رسانه در توسعه این صنعت گفت: لازمه توسعه صنعت بیمه شکست فضای انحصاری و ورود شرکت های جدید است.
وی افزود: توسعه بیمه، توسعه اجتماعی و اقتصادی را در کشور به دنبال خواهد داشت.
مدیر عامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه در ادامه بیان کرد: لازمه توسعه صنعت بیمه ایجاد فضای پرسشگری از سوی رسانه ها و ترغیب مسئولان و مدیرعاملان شرکت بیمه به پاسخگویی است.
حجاریان اشاره کرد: ابعاد حاکمیت ناظر بر عملکرد شرکتهای بیمه و ایجاد ساختارهای فضای رقابتی از دیگر عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت بیمه است.
وی گفت: در صورت شفاف سازی اطلاعات شرکت ها از سوی رسانه ها این امکان برای بیمه گزاران فراهم می شود تا بتوانند شرکتهایی با توانگری مالی بهتری را جهت بیمه جان و مال خود انتخاب کنند.
وی در پایان بیان کرد: در فضای رسانه ای صنعت بیمه ابهاماتی وجود دارد که این ابهامات از طریق توانمندسازی رسانه در مباحث بیمه، آموزش مردم برای شناخت ریسک و مدیریت آن، شفاف سازی اطلاعات شرکت بیمه و تنظیم بازار بیمه رفع می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *