صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انحصار مانع توسعه صنعت بیمه کشور

۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰:۰۴
کد خبر: ۶۸۱۶۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر عامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه با اشاره به نقش رسانه در توسعه این صنعت گفت: لازمه توسعه صنعت بیمه شکست فضای انحصاری و ورود شرکت های جدید است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، مسعود حجاریان ظهر امروز(سه شنبه) در نشست هم اندیشی با عنوان رسانه و توسعه صنعت بیمه گفت: در راستای ارتقا نقش رسانه در صنعت بیمه برنامه هایی به منظور آشنایی خبرنگاران با صنعت بیمه ایجاد شده است که می تواند در تحقق اهداف آگاهی، آموزش و فرهنگ سازی در جامعه موثر باشد.

وی افزود: توسعه بیمه، توسعه اجتماعی و اقتصادی را در کشور به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه در ادامه بیان کرد: لازمه توسعه صنعت بیمه ایجاد فضای پرسشگری از سوی رسانه ها و ترغیب مسئولان و مدیرعاملان شرکت بیمه به پاسخگویی است.

حجاریان اشاره کرد: ابعاد حاکمیت ناظر بر عملکرد شرکتهای بیمه و ایجاد ساختارهای فضای رقابتی از دیگر عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت بیمه است.

وی گفت: در صورت شفاف سازی اطلاعات شرکت ها از سوی رسانه ها این امکان برای بیمه گزاران فراهم می شود تا بتوانند شرکتهایی با توانگری مالی بهتری را جهت بیمه جان و مال خود انتخاب کنند.

وی در پایان بیان کرد: در فضای رسانه ای صنعت بیمه ابهاماتی وجود دارد که این ابهامات از طریق توانمندسازی رسانه در مباحث بیمه، آموزش مردم برای شناخت ریسک و مدیریت آن، شفاف سازی اطلاعات شرکت بیمه و تنظیم بازار بیمه رفع می شود.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *