صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم استفاده از فضای دفاتر اسناد جهت کاهش مراجعات ذی نفعان پرونده‌های اجرایی به ادارات اجرا

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴:۱۳
کد خبر: ۶۸۱۳۷۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: استفاده از فضای دفاتر اسناد جهت کاهش مراجعات ذی نفعان پرونده‌های اجرائی به ادارات اجرا موثر است.
- عبدالحمید مرادی، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن اشاره به اهمیت استفاده از فضای دفاتر اسناد رسمی برای کاهش مراجعات و تسریع در امور مردم در این حوزه گفت: جهت کاهش مراجعات ذی نفعان پرونده‌های اجرایی به ادارات اجرا مقرر شد که متقاضیان صدور اجراییه بدواً به جای مراجعه به ادارات اجرا به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه و اقدام کنند که این برون سپاری قطعاً حجم زیادی از مراجعان که روزانه صرفاً جهت ارائه تقاضای خود به ادارات اجرا مراجعه می‌نمایند را کاهش خواهد داد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *