صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مهابادى: هیچ بازیکن شایسته‌اى را نادیده نمى‌گیریم

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶:۲۷
کد خبر: ۶۷۹۵۷۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان که در روزهاى گذشته با تمام مربیان تیم‌هاى باشگاهى گفت‌وگو کرده بود، بر ضرورت توجه به تمام بازیکنان شایسته این رده سنى تاکید کرد.

- طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال داوود مهابادى با بيان اين موضوع اظهار داشت: خوشبختانه در روزهاى گذشته با مربيان مختلف باشگاه‌ها در ليگ برتر و حتى ليگ دسته اول گفت‌وگو كرديم و از آنها درخواست كرديم تمام نفرات مستعد و توانمند اين رده سنى را به ما معرفى كنند.

وی ادامه داد: من پيش از اين با پورموسوى سرمربى سابق تيم ملى جوانان هم صحبت كردم و از زحمات وی تشكر كردم. خوشبختانه مربيان قبلى تيم ملى جوانان استعداديابى خوبى انجام داده و نفرات شايسته‌اى را انتخاب كرده‌اند. تلاش ما هم اين است كه استخوانبندى اين تيم حفظ شود، اما از طرفى هيچ بازيكن شايسته‌اى را هم ناديده نمى‌گيريم.

مهابادى اضافه كرد: تيم جوانان ظرفيت بسيار خوبى دارد و بخش زيادى از تركيب نفرات تيم مشخص شده، اما در چند پست مى‌توانيم اين تيم را تقويت كنيم و با تعامل باشگاه‌ها مى‌خواهيم هيچ بازيكن شايسته‌اى از چشم كادر فنى دور نماند.

سرمربى تيم ملى فوتبال جوانان در پايان پيرامون روند آماده‌سازى و برنامه‌هاى اين تيم گفت: با همكارى و تلاش مسئولين فدراسيون به دنبال برگزارى بازى‌هاى تداركاتى و همچنين اردوهاى مناسب در فرصت باقيمانده هستيم. البته سعى مى‌كنيم با رعايت كامل پروتكل‌هاى بهداشتى با شرايط مناسب براى حضور در مسابقات آماده شويم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *