صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عملیات تعمیرات اساسی در مناطق نفتخیز جنوب آغاز شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۷۹۲۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آغاز عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت به منظور افزایش ٥٠٠ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت به محض لغو تحریمها خبر داد.
به گزارش ، بیژن عالیپور با اشاره به توافق هسته‌ای و برنامه وزیر نفت مبنی بر افزایش ٥٠٠ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت ایران به محض لغو تحریمها، گفت: برای تحقق این امر از هم اکنون تعمیرات اساسی چاهها و سایر واحدهای بهره‌برداری شروع شده است.

وی با اشاره به کاهش تکلیفی یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت از مناطق نفتخیزجنوب، ادامه داد: با توجه به دستور وزیر نفت مبنی بر آماده شدن برای دوران بعد از تحریمها، خودمان را برای تحقق این امر آماده می‌کنیم.

عالیپور همچنین از تکمیل کارخانه‌های نمکزدایی لب سفید و هفت شهیدان مسجد سلیمان خبر داد و افزود: کارخانه نمکزدایی لب سفید با ظرفیت ٣٣ هزار بشکه و هفت شهیدان مسجد سلیمان با ظرفیت ٥٥ هزار بشکه در روز تکمیل شده است و به زودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، پیش از این گفته بود تولید نفت کشور پس از رفع تحریمها می تواند در یک هفته به میزان ٥٠٠ هزار بشکه افزایش یابد و این رقم در یک ماه به بیش از یک میلیون بشکه افزایش خواهد یافت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *