صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حضور فرمانده نیروی انتظامی در کمیسیون شوراهای مجلس

۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۶۴۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور فرماندهی و معاونان نیروی انتظامی در این کمیسیون خبر داد و گفت: دراین جلسه مشکلات نیروی انتظامی با حضور اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.
امیرخجسته در گفت وگو با خبرنگار سیاسی به جلسه عصر یکشنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اشاره کرد و افزود: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به منویات فرماندهی کل قوا در حکم ابلاغی گفت که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند تا نسبت به معیشت کارکنان و صیانت از آنان و ایجاد فضای انقلابی دربین آنها اقدام عملی کرده و دراین راه ضمن توجه جدی به اجرای دقیق ماموریتها ، همکاری های دستگاه ها با این نیرو گسترش یابد .

وی ادامه داد: فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به تنوع مامویت های ناجا بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس با این نیرو اشاره و ابراز امیدواری کرد تعامل میان این نیرو و مجلس بیش ازپیش گسترش یابد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: گستردگی وظایف و ماموریت های ناجا در سطح کشور توجه به این امر مهم را می طلبد و لازم است با حمایت از این نیرو به وی‍ژه در تمام ابعاد از خدمات آنها قدردانی شود.


انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *