صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزوده شدن بخش «عکس خبری» به جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)»

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۵۰۹۲
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از افزوده شدن بخش «عکس خبری» به نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) خبر داد.
- طبق اعلام روابط عمومی آستان نیوز، محسن هوشمند جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» را فرصتی برای نمایش خدمات و تلاش‌های ارزنده فعالان رسانه‎ای به ساحت مقدس رضوی دانست و گفت: این جشنواره برای نخستین بار با هدف ارج نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و ارتقای کمی و کیفی آثار در این حوزه توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
 
وی در تشریح بخش‌های جشنواره گفت: جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» در محور‌های «رسانه‌های خبری و تحلیلی»، «رسانه‌های مجازی» و «رسانه‌های صوتی و تصویری» برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که در حوزه عکس وجود دارد، با تصمیم هیئت اجرایی جشنواره، بخش «عکس خبری» نیز به اجزای محور رسانه‌های خبری و تحلیلی افزوده شد.
 
هوشمند افزود: بر این اساس، علاقه‌مندان در بخش رسانه‌های خبری می‌توانند آثار خود در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی، اینفوگرافی و عکس خبری را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی هم چنین درباره بخش رسانه‌های صوتی و تصویری گفت: در این بخش، قالب‌های برنامه تلویزیونی، برنامه رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده است و فعالان رسانه‌های صوتی و تصویری می‌توانند آثار خود را در این بخش عرضه کنند.
 
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه در بخش رسانه‌های مجازی امکان مشارکت همه علاقه‌مندان فراهم آمده است، اظهار کرد: در این بخش قالب‌های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم افزار و هم چنین وقف مجازی قرار گرفته است.
 
هوشمند با بیان اینکه در بخش وقف مجازی امکان مشارکت همه مردم علاقه‌مند و فعال در رسانه‌های اجتماعی فراهم آمده است افزود: در این بخش، همه فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند صفحات خود را که به طور کامل به محور‌های موضوعی جشنواره اختصاص یافته است یا در برخی پست‌ها این موضوعات را مد نظر قرار می‌دهد، برای رقابت معرفی کنند.
 
وی با اشاره به استقبال شایسته اصحاب رسانه و ارسال آثار متنوع به دبیرخانه جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ خواهد بود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)» می‎توانند به تارنمای این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.
 
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در پایان از همه اهالی رسانه که در عرصه فرهنگ و معارف رضوی فعالیت می‌کنند دعوت کرد ضمن ارسال آثار خود برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای «امام رضا (ع)»، در اطلاع رسانی این امر فرهنگی فعالانه عمل کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *