صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فیلم| حواشی شمارش آرای انتخابات آمریکا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۷۱۷۷۲
اعتراضات در آمریکا به نحوه شمارش آرا همچنان در شهر‌های مختلف این کشور ادامه دارد.

- در حالی که مردم آمریکا منتظر اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ هستند، اعتراض‌ها برای سومین شب متوالی در پنجشنبه شب ادامه یافت.


به گزارش «یو اس‌ای تودی»، ده‌ها تظاهرات در شهر‌های مختلف سراسر آمریکا درحالی ادامه داشت که شمارش آرا در تعداد معدودی از ایالت‌های کلیدی که انتظار می‌رفت نتیجه انتخابات را تعیین کنند، ادامه دارد.


روز پنجشنبه، هنگام شمارش آرا در داخل یکی از مراکز شمارش در آتلانتا، گروهی از معترضان طرفدار ترامپ در خارج این مرکز گرد هم آمدند و دست به اعتراض زدند.


فیس بوک صفحه یک گروه بزرگ طرفدار ترامپ موسوم به «شمارش آرا را متوقف کنید» را مسدود کرد. این گروه خواستار توقف روند شمارش آرا شده بود و فیسبوک در پی نگرانی‌های مطرح شده از بروز خشونت در آمریکا تحرکات این گروه را متوقف کرد.


بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی، درحالی که آرا هنوز در مرکز همایش‌های پنسیلوانیا در شهر فیلادلفیا در حال شمارش بود، ده‌ها معترض در ۲ گروه مقابل یکدیگر، دست به اعتراض زدند.


همچنین طرفداران ترامپ پنجشنبه در اورلاندو، فلوریدا و فونیکس دست به اعتراض زدند.

[video src="https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2836824_492.mp4"]


پنجشنبه شب هم در خارج از مرکز شمارش ارا در دیترویت، طرفداران ترامپ نتایج انتخابات میشیگان را به چالش کشیدند و برای دومین روز متوالی دست به اعتراض زدند و با معترضان گروه مقابل درگیر شدند.


برخی تصاویر نشان می‌دهد که معترضان ۲ جبهه که برخی از آن‌ها مسلح بودند از دو طرف خیابان به هم خیره شده اند.

 

 

بازداشت یک مامور پستی با خودروی حامل آرای انتخاباتی در نزدیکی مرز کانادا
به گزارش اینسایدر، بر اساس شکایتی کیفری‌ که در دادگاه فدرال ثبت شد، یک کارمند ۲۷ ساله خدمات پستی روز سه شنبه در مرز کانادا دستگیر شد. گفته می‌شود که او بیش از ۸۰۰ قطعه نامه تحویل نشده، از جمله برگه‌های پستی رای را در صندوق عقب خودروی خود حمل می‌کرده است.

 

خنثی شدن طرح حمله به مرکز همایش فیلادلفیا
به گزارش بریکینگ ۹۱۱، گفته می‌شود که گروهی با خودرویی از ویرجینیا به فیلادلفیا می‌آمدند تا حمله‌ای را به مرکز شمارش آرا در مرکز همایش‌های پنسیلوانیا ترتیب دهند که این حمله توسط پلیس خنثی شد.

var player = videojs('player_420250_2836268',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2836268',{},function (data) {}); }));


حداقل یک نفر در بازداشت است و یک سلاح نیز در جریان تحقیق در مورد طرح حمله به این مرکز کشف شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *