صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دیدار سفیر ایران با زندانیان ایرانی محبوس در عمان

۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹:۴۷
کد خبر: ۶۷۱۵۳۹
دسته بندی‌: سیاست
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با زندانیان ایرانی در این کشور به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و بر پیگیری مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

- طبق گزارش  سفارت ایران در عمان، همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و در چارچوب حمایت‌های کنسولی، علی نجفی سفیر کشورمان در این کشور با حضور در زندان شهر سمائل در یکصد کیلومتری مسقط، با زندانیان ایرانی که به دلایل و جرائم مختلف در حال گذراندن دوران محکومیت خود در این زندان هستند، به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

سفیر ایران در این بازدید، از سوی سرپرست زندان‌های عمان و مدیر زندان سمائل مورد استقبال قرار گرفت و دو طرف درباره آخرین وضعیت زندانیان ایرانی و شرایط و امکانات نگهداری آنان گفتگو کردند.

مسئولان زندان، بخشی از دلایل وقوع جرم از سوی زندانیان ایرانی را ناشی از نداشتن اطلاع کافی از قوانین و مقررات عمان عنوان کردند.

سفیر کشورمان نیز اهتمام بیشتر مسئولان زندان نسبت به درخواست‌ها ونیاز‌های زندانیان را خواستار شد و در گفتگو با زندانیان ایرانی، ضرورت رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان را مورد تاکید قرار داد و به زندانیان ایرانی اطمینان داد که مسائل و مشکلات آن‌ها را به طور جدی پیگیری می‌کند.

نجفی همچنین با حضور در سفارت افغانستان در عمان، دفتر یادبود جان باختگان اقدام تروریستی در دانشگاه کابل را امضا کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم افغانستان، این حادثه تلخ تروریستی را محکوم کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *