صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تلاش دموکرات‌ها به منظور اقدام قانونی علیه ترامپ درصورت شکست در انتخابات

۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۷۰۹۷۶
حزب دموکرات آمریکا گزینه‌های موجود به منظور انجام تحقیقات علیه دولت فعلی این کشور در صورت شکست ترامپ در انتخابات را مرود بررسی قرار داده‌اند.

–مقامات ارشد حزب دموکرات آمریکا گزینه‌های احتمالی به منظور اقدام قانونی علیه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در صورت شکست در انتخابات را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

طبق اعلام پایگاه خبری «هیل»، این انتظار وجود دارد که دموکرات‌ها بتوانند دستکم اکثریت خود را در مجلس نمایندگان آمریکا حفظ کنند و در صورت پیروز شدن جو بایدن، نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی به همراه نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان، اقدام به صدور دستور تحقیق پیرامون ترامپ خواهند کرد.

مایک کیگلی، عضو دموکرات کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان در این خصوص اعلام کرد: سوالات مشروعی وجود دارند که باید پاسخ داده شوند و فعالیت‌های غیرقانونی باید تحت بررسی قرار گیرند. فارغ از اینکه از چه دیدگاهی به این قضیه نگاه کنید، بازی کاملاً عادلانه‌ای است.

کمیته اطلاعاتی همچنین در نظر دارد تحقیقاتی را در زمینه سیاسی‌سازی نهاد‌های اطلاعاتی در وزارت امنیت داخلی آغاز کند که گفته می‌شود در حال حاضر ترامپ مانع از انجام آن شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *