شکایات متقاضیان ودیعه مسکن یک هفتهای رسیدگی میشود
- شهرزاد دانشمندی در گفت وگوی زنده تلویزیونی در خصوص شکایات متقاضیان در خصوص مشکلات پرداخت ودیعه مسکن اظهار کرد: متقاضی می تواند با مراجعه به سامانه بانک مرکزی با ذکر شعبه و نام بانک در قسمت رسیدگی به شکایات درخواست خود را ثبت کند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا از اول اسفند ماه ۹۸ اجرا شده است و شامل متقاضی که قبل از اسفندماه چک برگشتی داشته اند نمیشود.
رییس اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد زمان پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه گفت: در صورتی که مشکل متقاضی فقط مربوط به چک برگشتی باشد ظرف مدت یک هفته به موضوع رسیدگی می شود.
دانشمندی با تاکید بر لزوم ثبت اجاره نامهها در سیستم گفت: در برخی موارد دیده شده که قراردادهای سوری صادر شده و همچنین پدر از پسر و همسر از همسر خانه کرایه کرده که این موارد قرار است از سوی بانکها رسیدگی شود و در صورتی که مربوط به این موارد شود نمیتوانند وام دریافت کنند.
وی افزود: هرگونه شکایت از بانکها در زمینه اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا که از سوی متقاضیان در قسمت مربوطه در سایت بانک مرکزی ثبت شود از سوی همکاران ما رسیدگی خواهد شد.
وام ودیعه مسکن انجام دادم مبلغ ۱۵۰ میلیونی ک از سال ۱۴۰۲ بوده بانک ملی را قبول کرد ک زدم سر بانک امسال رفتم باز میگه بودجه نداریم به هیچ وجه پاسخگو نیستن لطفا بگید باید چیکار کنیم
مال ما استان مازندران بانک ملی مرکزی بابل
آخه یکی نیست رسیدگی کنه؟ وام پنج ساله و با یک ضامن و با چک وام گیرنده تایید شده .چرا بانک تخلف میکنه؟
.به هرحال با هزار دردسر مدارک را تحویلشون دادم و ضامن هم آوردم و امضا ضامن را هم گرفتن
الان که زمان پرداخت هست تو سایت زده به علت مراجعه نکردن مشتری رد شده
بانک میگه حتما باید مجدد انتخاب بانک کنی و سایت هم میگه به علت تمام شدن اعتبار نمیتونم انتخاب شعبه کنم
شما کمک کنید
ما باید به کی شکایت کنیم..
درمورد وام ودیعه مسکن
منم تمام مدارکم روکامل کردم به بانک مراجعه کردم گفتن بودجه نداریم چنتا بانک دیگه هم رفتم گفتن بودجه نداریم
خوب اگه ندارین پس چرا حرف میزنید وام ودیعه مسکن میدیم
قابل توجه هم بگم بانک رفاه سپه و ملی شهر میانه