صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کرونا در زندان‎های آمریکا؛ قربانیان ۱۲۶۵ نفر، مبتلایان از مرز ۲۱۸ هزار نفر فراتر رفت

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹:۰۵
کد خبر: ۶۶۱۴۹۲
آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ویروس کرونا همچنان با روندی صعودی در زندان‌های آمریکا قربانی می‌گیرد.

موج دوم ویروس کرونا، آمریکا را فرا گرفته و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که زندان‌ها همچنان یکی از کانون‌های اصلی شیوع کرونا در این کشور هستند.

به گزارش «تگزاس تریبون و فاکس نیوز»، اداره زندان‌های ایالت آلاباما می‎گوید که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در زندان‌های این ایالت به ۴۲۷ مورد رسیده است.

شیوع کرونا در زندان‌های این ایالت، کارکنان زندان‌ها را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده به طوری که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ۳۹۸ نفر از کارکنان زندان‌ها در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

اداره زندان‌های ویرجینیا نیز گزارش داده که تاکنون ۳۱ نفر از زندانیان در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

بالاترین آمار قربانیان کرونا در این ایالت مربوط به زندان «دی‌یر فیلد» است که در آن بسیاری از زندانیان با مشکلات و بیماری‌های زمینه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و ۱۷ نفر از قربانیان کرونا در ویرجینیا مربوط به این زندان است.

بر اساس آمار منتشر شده، ۲۶۵ نفر در این زندان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

زندان‌های تگزاس نیز بیشترین آمار قربانیان کرونا را در میان ایالت‌های آمریکا به خود اختصاص داده اند.

تاکنون دست کم ۱۶۲ نفر در زندان‌های ایالتی و فدرال این زندان بر اثر ابتلا به ویرس کرونا جان خود را از دست داده اند و این بالاترین رقم در میان تمامی ایالت‌های آمریکاست.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از کمبود مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات محافظتی در زندان‌های سراسر آمریکاست، یک قاضی فدرال در تگزاس با صدور حکمی از مقام‎های زندان‌ها خواسته تا مواد ضد عفونی کننده در اختیار زندانی‌های سالمند و ناتوان قرار بگیرد.

زندان‌ها و خانه‌های سالمندان در آمریکا از اصلی‌ترین کانون‌های شبوع ویروس کرونا به شمار می‎روند و بر اساس اطلاعات منتشر شده تاکنون بیش از ۲۱۸ زندانی و کارکنان زندان‌ها به کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۶۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *