صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گل‌محمدی: حق پرسپولیس و النصر بود به نیمه نهایی برسند/ انگیزه بازیکنان من به خاطر انرژی هواداران است

۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹:۲۸
کد خبر: ۶۶۱۳۲۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو تیم پرسپولیس و النصر شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند.

- یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

*یک بار دیگر از تمام مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات و به خصوص فدراسیون فوتبال قطر تشکر می‌کنم. نظم و انضباط در برگزاری رقابت‌ها و امکانات خوبی که این کشور برای انجام مسابقات داشت، عالی بود.
 
*به نظرم بهترین تصمیم برای ادامه لیگ قهرمانان گرفته شد و من از اول هم این حرف را زدم. واقعاً از این تصمیم خوشحال شدم و برای قطری‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
*به دیداری رسیدیم که ماقبل فینال است و تیمی که بتواند از این مرحله عبور کند به فینال می‌رسد. فکر می‌کنم هر دو تیم با شایستگی به این مرحله رسیدند و بازی‌های خوبی از النصر دیدیم. النصری‌ها خیلی نظم و سازماندهی خوبی دارند و فوتبال زیبایی را ارئه می‌کنند.
 
*حق النصر بود که در این مرحله باشد. از طرف مقابل ما با مشکلات زیادی خودمان را به دوحه رساندیم و از کوهی از مشکلات و موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم.
 
*خوشختانه با اراده خوبی که بازیکنان از خودشان نشان دادند، پس از رقابت در گروهی سخت و بعد از آن رویارویی با السد و پاختاکور به اینجا رسیدیم. بدون شک تیم سزاوار و شایسته‌ای بودیم برای رسیدن به نیمه نهایی.
 
*فکر می‌کنم این شایستگی را می‌توانیم در بازی فردا هم نشان دهیم و انگیزه‌های زیادی برای بازی با النصر داریم.
 
*بزرگ‌ترین انگیزه ما هم خوشحال کردن هواداران‌مان است. می‌دانیم که هواداران ما و مردم ایران که با یکسری مشکلات اقتصادی مواجه هستند و فکر می‌کنم برد فردای ما می‌تواند بخشی از مشکلات را از یادشان ببرد و دل مردم ایران را خوشحال کند.
 
*پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد. برنامه ریزی، همبستگی، جمع شدن بازیکنان خوب و مربیان خوبی که در این تیم بوده اند، پایه گذار موفقیت‌های این تیم شده است.

*تفاوت امسال با سال‌های قبل نبودن تماشاگران‌مان بود. وقتی کنار ۱۰۰ هزار هوادار خود حضور داشتیم، کارمان راحت‌تر بود و کمک آن‌ها تاثیر زیادی روی روند بازی‌های ما می‌گذاشت. هرچند کنار ما نیستند و از حضورشان محروم هستیم، اما همیشه انرژی مثبت زیادی از طریق فضای مجازی و راه‌های دیگر به ما دادند.

*انگیزه زیاد فعلی‌مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار بیفتد می‌تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان شود. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.

*به خاطر شرایط بیماری کرونا، تفاوت زیادی برای برگزاری مسابقات نسبت به سال‌های گذشته وجود داشت و محدودیت‌هایی هم برای بازیکنان و مربیان ایجاد شد. سه هفته است در هتل هستیم و این مسائل کار را سخت می‌کند. بازیکنان، مربیان و تمام افراد تیم‌ها تحت تاثیر این شرایط سخت و محدودیت‌ها هستند. با این وجود مجبوریم این مسائل را تحمل کرده و با خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید با این شرایط مبارزه کرد، زیرا کرونا بیماری خطرناکی است و تا زمانی که ریشه کن نشود، نمی‌توان رقابت‌های فوتبال را عادی برگزار کرد. این وضعیت تاریخی است و در برهه‌ای هستیم که نشان می‌دهد صبر و مقاومت مردم تا چه اندازه است. در نهایت ورزشکاران هستند که از این رقابت به خوبی بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *