صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازسازی مناطق ویران شده در دوران دفاع مقدس

۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۶۰۱۱۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مسئول غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نقش سازمان ثبت در حوزه بازسازی نقاط ویران شده در دوران دفاع مقدس از طریق نقشه برداری مناطق بسیار مهم بود و ما توانستیم در این نقاط خرابی‌ها را بازسازی کنیم.
- به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه از دوم مهرالی نهم مهرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد. در این نمایشگاه سازمان‌ها و ارگان‌های زیرمجموعه قوه قضاییه غرفه‌هایی برای ارائه دستاورد‌های سازمان مطبوع خود در دوران دفاع مقدس و ارائه اطلاعات لازم به بازدیدکنندگان تشکیل دادند که در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از جمله این سازمان هاست.

داریوش مهرزادیان، مسئول غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: در این غرفه سعی می‌کنیم دستاورد‌های دفاع مقدس در قوه قضاییه را در معرض عموم قرار بدهیم.

وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی در کشور داشت که یکی از مهم‌ترین خدمات این سازمان در دوران جنگ تحمیلی پررنگ شدن موضوع کاداستر بود.

مسئول غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نقش سازمان ثبت در دوران دفاع مقدس در حوزه بازسازی نقاط ویران شده از طریق نقشه برداری مناطق بسیار مهم بود و ما توانستیم در این نقاط خرابی‌ها را بازسازی کنیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *