صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نقش میادین میوه و تره بار در تحقق «جهش تولید»

۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۳۶۷۳
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به تشریح نقش میادین میوه و تره بار در تحقق «جهش تولید» پرداخت.

- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان با تاکید بر اینکه در شرایط کرونا و وضعیت سخت اقتصادی، مسئولیت داریم در کنار مردم باشیم و با عملکردمان در کاستن از مسائل و مشکلات معیشتی تاثیرگذار باشیم، گفت: در سال ۹۹ که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده باید از طریق کوتاه کردن زنجیره تولید تا مصرف به کشاورزان و تولیدکنندگان کمک کنیم تا محصولات آن‌ها به سرعت و سهولت به دست شهروندان و مصرف‌کنندگان برسد و میادین میوه و تره بار در تحقق این مهم از نقش مؤثری برخوردارند.

سید سعید راد با اعلام اینکه در زمینه اصلاح فرآیند‌ها از جمله واگذاری‌ها به منظور حذف کامل واسطه‌ها کار‌های خوبی را شروع کرده‌ایم، افزود: نباید به نوعی عمل شود که برخی واگذاری‌ها به نام دامدار و مرغدار و باغدار، اما به کام دلالان انجام شود و امیدوارم با اقداماتی که در حال انجام است، کشاورزان از نظر اقتصادی آینده روشن و بهتری پیش‌رو داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای سلامت و شفافیت فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین، سفارش‌پذیر نیستم و با تمام توانمان در مقابل تخلفات احتمالی مقاومت خواهیم کرد، اظهار کرد: یکی از سازوکار‌هایی که به این منظور انجام داده‌ایم، بحث هوشمندسازی سازمان و الکترونیکی شدن مزایده‌ها به عنوان خدمتی ماندگار است، ضمن اینکه در مبحث مزایده‌ها، زمان‌بندی‌ها باید با دقت رعایت شود تا غرفه‌ای خالی نماند.

راد با بیان اینکه آراستگی، غرفه‌آرایی و کالاچینی در میادین و بازار‌های میوه و تره بار باعث زیبایی منظر این فضا‌های پرتردد می‌شود، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین در بحث خدمات‌رسانی به شهروندان، پیشانی شهرداری تهران است و در پاسخ به افزایش مطالبات شهروندان از این سازمان، باید استاندارد‌های مشتری‌مداری همچون کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و احترام به مردم به عنوان سرمایه اصلی سازمان را رعایت کرده و ارتقاء دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۲۶ بازار جدید در سال ۹۹ ساخته می‌شود و تعیین تکلیف و رفع مسائل و مشکلات بازار‌های مشارکتی را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: میدان مرکزی میوه و تره بار تهران از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تأمین محصولات مورد نیاز تهران و اقصی نقاط کشور برخوردار است و باید از منظر زیبا و آسفالت مناسب و شرایط مطلوبی برخوردار باشد.

گفتنی است، قبل از سخنان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، جعفر بلوک آذری، معاون اداری و مالی و علی عفتی، معاون بهره‌برداری و بهداشت این سازمان، گزارش‌های جداگانه از حوزه‌های تحت مسئولیت خود ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *