صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تلاش تل آویو برای خرید جنگ‌افزارهای پیشرفته از آمریکا

۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۳۵۲۵
طبق اعلام یک روزنامه عبری‌زبان، مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا در ازای فروش جنگنده اف-۳۵ به امارات، از آمریکا جنگ‌افزار پیشرفته خریداری کنند.

روزنامه عبری‌ زبان «احارانوت» با انتشار مطلبی ادعا آمیز، گفته است که رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که آمریکا در نهایت جنگنده اف-۳۵ را به امارات خواهد فروخت و از این جهت به دنبال دریافت جنگ‌ افزار‌های پیشرفته از آمریکاست.

طبق نوشته این روزنامه، به عقیده مقامات اسرائیلی، سلاح مذکور باید بتواند برتری نظامی این رژیم را در منطقه در به دنبال داشته باشد و همچنین باید در عرض یک سال و با قیمت پایین‌تر در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

احارانوت همچنین نوشت که مقامات تل آویو قانع شده‌اند که واشنگتن قصد فروش اف-۳۵ به امارات را دارد و منابع رسمی در آمریکا همچنین صحت اطلاعات این روزنامه را مورد تایید قرار دادند.

این در حالیست که روز جمعه یک روزنامه آمریکایی در نوشته‌های ادعا آمیز خود خاطرنشان کرده بود که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در محافل خصوصی با فروش تسلیحات پیشرفته آمریکایی به امارات موافقت کرده است. اما دفتر نتانیاهو همان روز این ادعا را تکذیب کرد. «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز همزمان مخالفت خود با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات را ابراز داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *