صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برترین‌های پویش آماده باش در دهه نخست شهریور معرفی شدند

۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲:۰۴
کد خبر: ۶۵۲۰۵۹
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
برترین‌های پویش سراسری آماده باش در دهه نخست شهریور معرفی شدند.

- با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، برترین‌های پویش سراسری آماده باش در دهه نخست اعلام شد. گفتنی است این ارزیابی در بازه زمانی چهارم تا دهم شهریور ماه، توسط نرم افزار هوشمند و بدون مداخله عامل انسانی صورت پذیرفته است.

نتایج بررسی عملکرد پویش سراسری آماده باش در دهه نخست شهریور به شرح زیر است:‌

رشد میزان عکس العمل مخاطب:‌

یکی از اهداف پویش سراسری آماده باش، آگاهی بخشی شهروندان درباره فواید فعالیت بدنی منظم بود، بدین منظور پس از ورود به دهه چهارم فعالیت این پویش میزان عکس العمل مخاطبان به محتوای تولید شده درباره ورزش همگانی افزایش یافته و در پایان می‌توان انتظار داشت که مخاطبان پویش سراسری آماده باش با فواید فعالیت بدنی منظم آشنا شده اند، در این بین هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران با ایجاد برانگیختگی تا ۲۴ برابر رتبه نخست را بین هیئت‌های استانی کسب نموده است. در ادامه هیئت ورزش‌های همگانی فارس با ۲۲ برابر، هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان تا ۱۰ برابر، هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تا ۶ برابر و هئیت ورزش‌های همگانی لرستان تا ۶ برابر بیشتر نسبت به سایر هئیت‌های استانی موفق به جلب توجه مخاطبان خود شده‌اند.

تعداد جذب مخاطب:‌

هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با ۱۰ برابر بیشتر نسب به البرز، استان البرز تا ۶ برابر بیشتر نسبت به استان تهران، هیئت ورزش‌های همگانی همدان تا ۴ برابر بیشتر نسبت به سمنان، هیئت ورزش‌های همگانی تهران تا ۳ برابر بیشتر نسبت به لرستان و هیئت ورزش‌های همگانی مازندران تا ۲.۵ برابر بیشتر نسبت به یزد موفق به جذب مخاطب در دهه نخست شهریور شده اند.

عملکرد محتوایی:‌

محتوا پادشاه است، تولیدات محتوا محوری که توانسته اند به میزان هر پست اینستاگرامی ۱۰ مخاطب را به صفحه رسمی هیئت استان خود بیفزایند به ترتیب عبارتند از: هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد ۶.۹ نسبت به سمنان، هئیت ورزش‌های همگانی استان تهران تا ۳.۷ برابر نسبت به شهر تهران، هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان ۲.۴ برابر نسبت به اصفهان، هئیت ورزش‌های همگانی ۱.۹ و هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی تا ۱.۴ بیشتر نسبت به لرستان.

رکوردهای فضای مجازی:‌

بالاترین میزان تولید محتوا در حدفاصل چهارم الی دهم شهریور هیئت ورزش های همگانی استان خوزستان
بالاترین میزان جذب مخاطب در یک روز:‌استان کهگیلویه و بویر احمد
بالاترین میزان تائید مخاطب در یک روز:‌ کمیته کلیستنیکس فدراسیون ورزش های همگانی
بالاترین میزان عکس العمل مخاطب در یک روز:‌ هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

بیشترین میزان طرفداری مخاطبان:

تحلیل کامنت و نظر‌های ثبت شده در ذیل پست‌های اینستاگرامی موضوع پایان نامه‌های بسیاری بوده است و در این ارزیابی تعداد ۱۰ لایک به ازای هر نظر ثبت شده در ذیل پست‌ها مبنای ارزیابی بوده است: هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی ۵.۳ برابر بیشتر نسبت به فارس، هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان ۵ برابر بیشتر نسبت به مازندران، هئیت ورزش‌های همگانی فارس ۳.۴ برابر بیشتر نسبت به همدان، هیئت ورزش‌های همگانی همدان ۳ برابر بیشتر نسبت به بوشهر، هیئت ورزش‌های همگانی بوشهر ۲.۹ برابر بیشتر نسبت به گیلان

مشارکت مخاطبان:

تمامی محتوای تولید شده در پویش ملی آماده باش به منظور افزایش مشارکت مخاطبان در فعالیت بدنی طراحی شده است، از این حیث هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران با ۵۳.۹ برابر بیشتر نسبت به مازندران، هئیت ورزش‌های همگانی استان فارس با ۱۱.۴ برابر بیشتر نسبت به اصفهان، هئیت ورزش‌های همگانی استان مرکزی ۱۰.۶ برابر بیشتر نسبت به لرستان، هئیت ورزش‌های همگانی مازندران تا ۷.۲ برابر بیشتر نسبت به سمنان، هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر ۶.۷ بیشتر نسبت به کرمانشاه بیش از سایر استان‌ها موفق به درگیر سازی مخاطبان با محتوای تولیدی شده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *