تولید ۵۸ هزار دستگاه احراز هویت و انجام احراز هویت برخط رأی دهندگان
مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در گزارشی به مناسبت هفته دولت به تولید ۵۸ هزار دستگاه احراز هویت و انجام احراز هویت برخط رای دهندگان اشاره کرد.
توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار
انتخابات الکترونیک
الکترونیک نمودن فرآیندهای ۴ انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر روستا و و مجلس خبرگان رهبری
انجام استعلامات الکترونیک فرایندهای انتخابات
بهینه سازی و تقویت زیرساختهای سخت افزاری و شبکه ارتباطی جهت برگزاری انتخابات الکترونیک
تولید ۵۸ هزار دستگاه احراز هویت و انجام احراز هویت برخط رای دهندگان در روز اخذ رای
انجام اقدامات لازم جهت فراهم سازی بستر اخذرای الکترونیک از شهروندان در روز اخذ رای
ارائه موبایل اپلیکیشن ویژه ثبت نام داوطلبین
ارائه موبایل اپلیکیشن ویژه روز رای اخذ رای (آدرس دهی شعب اخذ رای)
تحقق اهداف دولت الکترونیک منطبق بر ماموریتهای وزارت کشور
راه اندازی سامانه جامع اتباع و مهاجرین خارجی کشور و الکترونیک نمودن فرایندهای مربوطه در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، دربرگیرنده فرایندهای: خدمت مرتبط با اتباع مزدوج با بانوان ایرانی و فرزندان آنها، تمدید روادید خانواری اتباع خارجی
طرح ثبت نام دانش آموزان اتباع مجاز و غیر مجاز، طرح اسکن عنبیه اتباع خارجی، راه اندازی سامانه جامع اربعین (سجا)
راه اندازی سامانه سماس (سامانه مشترک اطلاعات سفرها)، راه اندازی سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران)
الکترونیک سازی ارائه خدمات به سازمانهای مردم نهاد، شامل؛ صدور مجوز پروانه تاسیس سمن ملی و استانی
صدور مجوز فعالیت سازمانهای دوستی
صدور پروانه تاسیس شبکه موضوعی، خدمت ارتفاء وضعیت سمن ها، خدمت تمدید پروانه سمنها
الکترونیک سازی ارائه خدمات به احزاب و تشکلهای سیاسی شامل:صدور پروانه فعالیت تشکلهای مشمول قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها
صدور مجوز دفاتر فرعی احزاب و گروههای سیاسی در سطح استان و شهرستان ها، صد ور مجوز شعب احزاب و گروههای سیاسی در سطح استان و شهرستان ها
دور مجوز راهپیمایی، صدور مجوز تجمعات (مسقف و غیر مسقف)
الکترونیک سازی ارائه خدمات به شوراهای اسلامی شهر و روستا شامل:خدمت نظارت بر ثبت مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا
خدمت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا
الکترونیک سازی ارائه خدمات به حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد شامل:ارزیابی شهرهای کمتر توسعه یافته، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت از خانواده وزارت کشور در سطح ستاد، صف و دستگاههای اجرایی
توسعه امنیت و زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل:ایجاد مرکز داده جدید وزارت کشور، راه اندازی و بهره برداری از سامانه SOC (سامانه مدیریت مرکز امنیت عملیات)
پیاده سازی مقدماتی سیستم ISMS (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات)،
تمهید ساز و کار لازم جهت برگزاری جلسات مجازی، به روز آوری و توسعه زیر ساخت ارتباطی و تجهیزات شبکه وزارت کشور،
تجمیع دبیرخانههای وزارت کشور و الکترونیک نمودن مکاتبات اداری، الکترونیک نمودن دبیرخانه محرمانه وزارت کشور، توسعه سامانه MIS (سامانه مدیریت اطلاعات وزارت کشور)
هوشمندسازی راهبردی براساس آمار و دادههای مکانی دقیق شامل:توسعه پایگاه جامع آماری وزارت کشور، راه اندازی سامانه آسیب دیدگان اجتماعی
راه اندازی سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد)، توسعه پایگاه دادههای مکانی وزارت کشور
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *