"تسخیر برندهای خارجی در بازار" در "ثریا" بررسی میشود
خبرگزاری میزان: برنامه ثریا امروز ساعت۱۹:۳۰ با موضوع “بازار در تسخیر برندهای خارجی” به روی آنتن می رود.
همچنین با بررسی وظایف هر یک از دستگاه های فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ارشاد، شهرداریها و... میزان اجرایی شدن قوانین مرتبط با تسهیل تبلیغ کالاها و برندهای داخلی و محدودیت های تبلیغ کالاهای خارجی در کشور پیگیری می شود. دکترعظیم فضلی پور، مهمان امروز برنامه ثریا دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه یو اس سی آمریکا و عضو کمیته ملی برند ایران هستند و تاکنون چندین جلدکتاب در حوزه تأثیرات برند و تبلیغات به رشته تحریر درآورده است.
در این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: حجم تبلیغات کدام دسته از کالاها و برندهای زیر درکشور بیشتر به چشم می آید؟ 1- کالاها وبرندهای ایرانی 2- کالاها و برندهای خارجی . که مخاطبان می توانند از هم اکنون با ارسال گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظرسنجی شرکت کنند. برنامه ثریا با شعار"دیدبانی برای پیشرفت ایران" چهارشنبه ها ساعت19:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.
مخاطبان می توانند با ذخیره کردن شماره همراه 09300001435 بر روی تلفن های همراه خود، از طریق شبکه های اجتماعی اینترنتی با برنامه در ارتباط باشند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *