صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

"تسخیر برندهای خارجی در بازار" در "ثریا" بررسی می‌شود

۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۴۸۵۲
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برنامه ثریا امروز ساعت۱۹:۳۰ با موضوع “بازار در تسخیر برندهای خارجی” به روی آنتن می رود.
به گزارش ، در این برنامه با حضور عظیم فضلی پور به آسیب شناسی فضای تبلیغات گسترده کالاها و برندهای خارجی در فضای عمومی شهرها و رسانه ها، میزان تاثیر فرهنگی تبلیغات پرحجم کالاها و برندهای خارجی بر رفتار مصرف کنندگان و الگوی خرید مردم پرداخته خواهد شد.
 
همچنین با بررسی وظایف هر یک از دستگاه های فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ارشاد، شهرداریها و... میزان اجرایی شدن قوانین مرتبط با تسهیل تبلیغ کالاها و برندهای داخلی و محدودیت های تبلیغ کالاهای خارجی در کشور پیگیری می شود. دکترعظیم فضلی پور، مهمان امروز برنامه ثریا دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه یو اس سی آمریکا و عضو کمیته ملی برند ایران هستند و تاکنون چندین جلدکتاب در حوزه تأثیرات برند و تبلیغات به رشته تحریر درآورده است.  
 
در این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: حجم تبلیغات کدام دسته از کالاها و برندهای زیر درکشور بیشتر به چشم می آید؟ 1- کالاها وبرندهای ایرانی  2- کالاها و برندهای خارجی . که مخاطبان می توانند از هم اکنون با ارسال گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظرسنجی شرکت کنند. برنامه ثریا با شعار"دیدبانی برای پیشرفت ایران" چهارشنبه ها ساعت19:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.
 
مخاطبان می توانند با ذخیره کردن شماره همراه 09300001435 بر روی تلفن های همراه خود، از طریق شبکه های اجتماعی اینترنتی با برنامه در ارتباط باشند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *