صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وقتی پشت ترافیک تصادف می‌مانیم

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۸۴۵۱
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: وقتی پشت ترافیک تصادف می‌مانیم بیشتر خواهان آنیم که جلوتر رفته تا ببنیم چه اتفاقی افتاده و سپس با سرعت دور می‌شویم، بهتر است با خونسردی از کنار محل ترافیک عبور کرده تا حوادث بعدی را منجر نشویم.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "همه خانی" در خصوص این مطلب گفت: حتما در پشت ترافیک یک خرابی و یا تصادف قرار گرفته اید و اگر هم عجله داشته باشید و یا کارتان دیر شده باشد بیشتر خواهان آن هستید که زودتر از این نقطه و ترافیک خلاصی یابید و ببینید که آن جلو چه اتفاقی افتاده است.

وی گفت: هنگامی که به آن محل نزدیک می‌شوید می‌بینید که وسیله‌ای دچار خرابی شده و یا تصادف بین دو خودرو باعث بروز این حجم ترافیک گردیده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: بعد از محل تصادف و یا خرابی هیچ ترافیکی وجود ندارد و خودرو‌ها سعی بر آن دارند که یکی یکی از گوشه‌ای که باز است به مسیر خود ادامه دهند و با چهر‌های درهم و برافروخته و با نگاهی پر از معنا که چرا الان و چرا این وسیله کنار نمی‌رود از مقابل این خودور‌ها عبور می‌کنند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه بهتر است با خونسردی از کنار محل ترافیک عبور کرده تا حوادث بعدی را منجر نشویم، بیان داشت:، اما وسایل نقلیه‌ای که خراب می‌شوند و یا دچار نقص فنی می‌گردند می‌بایست از مثلث خطر در فاصله‌ای ۷۰ متری از خودروی خود استفاده نمایند و خودرو‌هایی هم که تصادف خسارتی کرده اند حتما می‌بایست تا آمدن کارشناس تصادفات خودوری خود را به منتهی الیه سمت راست هدایت نمایند این کنار کشیدن شامل تصادفات فوتی و جرحی نمی‌شود و باید صحنه را جهت بررسی‌های دقیق حفظ کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *