صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شهر تهران آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در زمان مقرر را دارد

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۴۷۸۶۱
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شهر تهران با استمرار خدمت ۵ هزار نیرو از ۸ هزار نیرو، وضعیت نسبتا مطلوبی دارد و امیدواریم بوسیله نیرو‌ها چالش‌ها و بحث ثبت نام و کتب درسی و هدایت تحصیلی مرتفع شود.

- بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ نشست هم اندیشی مدیران مناطق نوزده گانه با موضوع بازگشایی مدارس در سال جاری با حضور علیرضا کمرئی، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند مدیرکل شهر تهران در محل اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

در این نشست فولادوند با اشاره به اینکه کمرئی، معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش مسئول و نماینده مقام عالی وزارت آموزش و پرورش جهت رسیدگی به روند بازگشایی مدارس شهر تهران هستند، گفت: سال تحصیلی استثنایی و سختی گذشت و متاسفانه تجربه‌های اول مان بود و سالی به این سختی نداشتیم و باید تصمیمات حساسی گرفته می‌شد. تصمیماتی که کمترین مشکلات را داشته باشد. از اواخر دی ماه کار ساماندهی نیروی انسانی پیگیری شد و منطقه به منطقه حضوری و بنا به شرایط مجازی حضور پیدا کردیم و از نزدیک مسایل پروژه مهر بررسی شد.

وی افزود: شهر تهران با استمرار خدمت ۵ هزار نیرو از ۸ هزار نیرو، وضعیت نسبتا مطلوبی دارد و امیدواریم بوسیله نیرو‌ها چالش‌ها و بحث ثبت نام و کتب درسی و هدایت تحصیلی مرتفع شود.

وی افزود: امروز ۹ منطقه و چهارشنبه ۱۰ منطقه گزارش‌های آمادگی شان را برای شروع سال تحصیلی اعلام می‌کنند. شهر تهران تلاش کرده تا انشاله در زمان مقرر و به تناسب وضعیت شیوع قرمز و زرد و سفید آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس را داشته باشد.

همچنین پانته آدری، معاون متوسطه شهر تهران گفت: دبیرخانه پروژه مهر در معاونت متوسطه است و از دی ماه کار شروع شد و نقشه استانی آماده شده است. شاخص‌های دوازده گانه‌ای که ابلاغ شده بود در دستور کار مناطق انجام شده است.

وی افزود: آموزش نیروی اجرایی مدارس و عوامل و کارشناس‌ها در منطقه انجام شده است.

وی افزود: در شهر تهران اصلی‌ترین مضیقه بعد از فضا، نیروی انسانی است و هر سال این کمبود به سال بعد منتقل می‌شود. امیدوارم همکاری دوستان کمک کند یک بازگشایی خوبی داشته باشیم و آموزش با کیفیت با رضایت خانواده‌ها داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *