آمادگی بخش خصوصی برای مشارکت در احداث بازارهای جدید میوه و تره بار
وی با اشاره به یک میلیون نوبت خرید روزانه در میادین میوه و تره بار و اختلاف قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، اظهار کرد: ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار ضمن تامین مایحتاج روزانه شهروندان، برای مشارکتکنندگان بخش خصوصی نیز میتواند سود مناسبی به همراه داشته باشد.
راد با بیان اینکه اصلاح زنجیره تامین میوه و تره بار یک ضرورت است، تصریح کرد: با اصلاح فرآیند توزیع و کاهش فاصله تولید تا مصرف، میتوانیم ضمن کاهش ضایعات و هدررفت محصولات، نقش موثرتری در کاهش قیمت میوه و تره بار ایفاء کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف شهروندان، خاطرنشان کرد: تغذیه سالم را میبایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا مصرف درست و بهینه مواد سالم غذایی، ضمن تامین سلامت شهروندان، سهم بیشتری در کاهش هزینه خانوارهای شهری داشته باشیم.