صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گل‌محمدی: نمی‌خواهیم بدون پیروزی در آزادی جام را بالای سر ببریم/ غیبت هواداران، بدترین اتفاق برای ماست

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۴۴۴۲۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما انگیزه زیادی دارد و نمی‌خواهیم در تهران و آزادی بدون پیروزی جام را بالای سر ببریم.

- یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنیم جا دارد بار دیگر پوکر قهرمانی را خدمت هواداران تبریک بگویم. خیلی‌ها برای آن تلاش کردند و مایه گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم.

*وقتی موفقیت و جامی به دست می‌آید همه در آن دخیل هستند و از خیلی‌ها باید تشکر کنیم. از بیرانوند، احمدزاده، ماهینی و ربیع‌خواه و انصاری و کالدرون که زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیدند و از پیشکسوتان که حمایت زیادی داشتند.

گل‌محمدی با اشاره به بازی‌های آینده لیگ گفت: از یک عده باید تشکر ویژه داشته باشم و آن بازیکنان تیم که با غیرت و پرتلاش طاهر شدند و مایه افتخار هواداران هستند.

*مقابل تیم خوبی بازی داریم که پرمهره است و بازیکنان خوبی دارد و با آمدن لوکا هم از نظر شکل بازی تغییرات خوبی انجام داد.

*تیم ما انگیزه زیادی دارد و نمی‌خواهیم در تهران و آزادی بدون پیروزی جام را بالای سر ببریم؛ و با تمام قوا برای انجام یک بازی خوب می‌رویم.

*ما بیشترین هوادار را داشتیم و از زمانی که من آمدم دو بازی مقابل هواداران بود و بازی خوبی بود دل ما الان برای آنها تنگ شده و امیدوارم این کرونا تمام شود و واقعا دلمان برای بودن آنها و تشویق هایشان تنگ شده است.

*نگران بسته شدن پنجره هستیم. جای نگرانی وجود دارد، اما اطلاعات دقیقی ندارم و فکر کنم باشگاه تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات را حل و فصل کند.

*در جام حذفی فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کنیم. تیمی که به دنبال قهرمانی است باید آماده تقابل با هر سه تیم باشد. همه آنها یعنی مسجدسلیمان، تراکتور، سپاهان و استقلال تیم‌های قدرتمندی هستند

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *