توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار نباید ما را از ارتقای کیفیت خدمات غافل کند
- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در این جلسه که به بررسی عملکرد میدان میوه و تره بار دریاچه و ۱۱ بازار تابعه آن در منطقه ۲۲ اختصاص داشت، با تاکید بر اینکه توسعه کمّی بازارهای میوه و تره بار نباید ما را از ارتقای کیفیت خدمات در این مراکز غافل کند، گفت: تعداد بازارهای میوه و تره بار این منطقه پایتخت با توجه به تراکم جمعیت و محدوده جغرافیایی آن، از نظر کمّی قابل قبول است. از این رو، لازم است بهبود کیفیت این مراکز و خدماتی که به شهروندان ارائه میدهند، در دستور کار قرار گیرد.
وی در این جلسه که معاونان و مدیران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در آن مشارکت داشتند، با بیان اینکه مدیران میادین میوه و تره بار هر منطقه در تعامل با شهرداریهای مناطق و نواحی شهرداری، وظیفه هماهنگی درونسازمانی و برونسازمانی مربوط به مجموعه تحت مدیریت خود را بر عهده دارند، افزود: توقع ما از مدیران، تعامل حداکثری با سایر مجموعهها و نظارت تماموقت بر مراکزی است که مسئولیت آن را بر عهده دارند.
راد با اشاره به اینکه مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارند و لازم است به نظرات آنها در تصمیمگیریهای سازمانی بها داده شود، تصریح کرد: پوشش همکارانی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار فعالیت میکنند، از منظر بیرونی مهم است و علاوه بر احترام به شهروندان و مشتریمداری، آراستگی ظاهری کارکنان این مراکز نیز اهمیت دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، لزوم استفاده از مشارکت بخش خصوصی در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در فرمایشات خود در روز عید سعید قربان تاکید فرمودند، عزم خود را جزم کردهایم تا با کار جهادی، مسائل و مشکلات موجود را حل کنیم و به حول قوه الهی از وضعیت دشوار اقتصادی خارج شویم.
گفتنی است، در این جلسه سید جلال واحدی، مدیر میدان میوه و تره بار دریاچه، گزارشی از وضعیت موجود، فعالیتهای جاری و برنامههای آتی این میدان و بازارهای تابعه آن که در منتهیالیه غربی پایتخت واقع شدهاند، ارائه کرد.