صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رشد ۴۸ درصدی درآمد ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد درسه ماهه امسال

۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۶۹۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۸ درصدی درآمد واریزی به خزانه توسط این اداره کل طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
زمان خوب در گفت وگو با میزان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال درآمد توسط این اداره کل وصول شده  که این میزان درآمد در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال بوده  است که ۴۸ درصد رشد را نشان میدهد.

وی با اشاره به وصول ۲۵  میلیاردی درآمد ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  این در حالی است که در قانون بودجه سال جاری درآمد تعهدی برای این اداره کل در سه ماهه اول امسال ۱۰ میلیارد ریال درآمد مصوب استانی پیش بینی شده بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: بر این اساس اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویر احمد در سه ماهه اول سال جاری نسبت به درآمد مصوب سه ماهه، بیش از ۲۴۲ درصد میزان پیش بینی شده افزایش درآمد داشته است.

بیشتر بخوانید:
نهاد‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سند دار کردن اموال غیر منقول خود اقدام کنند

خوب گفت: این رقم نشان می‌دهد که که نسبت به درآمد پیش بینی شده در بودجه سال جاری، ۶۱ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه این افزایش درآمد حاصل زحمات و تلاش همکاران استان و واحد‌های ثبتی تابعه است، خاطرنشان کرد: این اداره کل طی چند سال اخیر جزو سه دستگاه برتر درآمدزا در میان دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

خوب اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بیش از تعهدات خود درآمد برای استان کسب می‌کند انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی نگاه ویژه‌ای به نوع خدمات ارئه شده از سوی ثبت اسناد استان به مردم و درآمد‌های این دستگاه برای دولت داشته باشند و اعتبار لازم را در جهت بروز رسانی و تکمیل ارائه خدمت به این دستگاه اختصاص دهند.

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد به بهبود خدمات به ارباب رجوع اشاره و بیان کرد: کاهش زمان انتظار و ارتقای میزان رضایت ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان به این اداره یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته‌است.

خوب با بیان اینکه در تلاش برای بهبود هر چه بیشتر خدمات هستیم، گفت: ارتقای سطح کیفی خدمات به منظور خدمات‌رسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *