صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قصد داریم تا حرف مردم را از زبان دین بیان کنیم

۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۹۴۲
حجت الاسلام جلالی در حاشیه نشست ستاد محرم الحرام ۱۴۴۲ بیان کرد: رویکرد و ویژگی برنامه‌های امسال سازمان تبلیغات اسلامی این است که محتوای جدیدی را تولید نکند و قصد دارد تا حرف مردم را از زبان دین بیان کند.

- طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جلالی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با رویکرد و اهداف ستاد محرم ۱۴۴۲ اظهارداشت: رویکرد و شعار امسال ستاد محرم الحرام ۱۴۴۲ سازمان تبلیغات اسلامی «ایجاد پیوند و همبستگی اجتماعی» است که تمام ادرات و مؤسسات وابسته این سازمان هم با محور قرار دادن این شعار برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی با تأکید بر این نکته که برنامه امسال بحث مردمی کردن تبلیغ و رویکرد برای مشارکت حداکثری مردم است

اذعان داشت: رویکرد امسال سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سال‌های گذشته این است که ما امسال تولید محتوای جدیدی نکرده و رویکرد و شعارمان را نسبت به ندای مردم طراحی کرده ایم و شاید آن آسیبی که در سال‌های گذشته ایجاد شد و رویکرد تبلیغی نمی‌توانست محور خود را با مردم یکی کند به دلیل همین نکته بود که رویکرد اتخاذ شده جدای از صحبت و نگرش مردمی بود، اما امسال قصد داریم تا همان حرف مردم را از زبان دین بزنیم.

جلالی در ادامه و با بیان تدابیر جلوگیری از تعطیلی هیئات مذهبی در شرایط کرونایی تصریح کرد: طراحی ما به گونه‌ای است که در بدترین و بهترین حالت وضعیت کرونایی ترتیب برنامه‌های خود را حفظ کنیم در بدترین شرایط در مدل‌های مختلف برگزاری هیئت از جمله هیئت‌های خانگی را خواهیم داشت و تلاش داریم تا هیچ مراسمی را تعطیل نکرده و فقط شکل آن را تغییر دهیم.

جلالی در ادامه اضافه کرد: ما تلاش داریم تا امسال هیئت‌های خانگی و هیئت‌های مجازی را جدی گرفته و اگر در شهری وضعیت کرونایی سفید بود هیئت را به شکل عادی خود برقرار کنیم.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم امسال هم این است که رویکردمان را از تمرکز گرایی نسبت به استان‌ها تغییر داده تا برنامه‌های استانی توسط خودشان و به صورت بومی طراحی شود، اینگونه برنامه‌های ویژه محرم به صد‌ها عنوان پروژه ارتقاء یافته و در سطح کشور و در استان‌های مختلف متنوع خواهد بود تا از این طریق شاهد خلاقیت و نوآوری در این حوزه باشیم.

گفتنی است، نشست هم اندیشی کارگروه‌های ستاد محرم الحرام ۱۴۴۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی معاون امور فرهنگی و تبلیغ، حجت‌الاسلام تجریشی معاون راهبردی، حجت‌الاسلام باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی، حجت‌الاسلام متقی فر مدیرکل آموزش، حجت‌الاسلام جنتی محب معاون اداره کل اعزام مبلغ، حجت الاسلام سیفایی مدیر کل فرق و ادیان، عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، آقای نیرهدی رئیس موسسه بینا و امین اشرفی رئیس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات حوزه ریاست این سازمان برگزار شد و برنامه‌های ستاد محرم الحرام سال آتی مورد بررسی قرار گرفت و دبیران کارگروه‌ها توضیحاتی را نسبت به فعالیت‌های خود ارائه دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *