صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کمک ۱۵۰۰ میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار به اقتصاد خانواده‌های تهرانی در سال ۹۸

۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۵۲۰
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از کمک ۱۵۰۰ میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار به اقتصاد خانواده‌های تهرانی در سال ۹۸ خبر داد.

خبرگزای میزان- بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ اسحاق بهادری در نشست مشترک صبح امروز با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با استناد به اختلاف ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به قیمت‌های سطح شهر، افزود: سازمان مدیریت میادین در حمایت از اقشار کم‌برخوردار و تامین اقلام مورد نیاز یک سفره ساده برای آن‌ها با حداقل قیمت ممکن، موفق بوده است.

 
وی با بیان اینکه موضوعات کارگری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، از جدی‌ترین مسائل مطرح این سازمان در حوزه منابع انسانی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نیروی انسانی یک ابزار نیست و نباید به آن نگاه ابزاری داشت، چرا که نیرو‌های توانمند و کارآمد بیشترین نقش را در پیشبرد اهداف سازمان برخوردارند.
بهادری با اشاره به مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی ناشی از گسترش ویروس کرونا برای عموم شهروندان از جمله کارکنان بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران نظیر سازمان مدیریت میادین، تصریح کرد: تلاش کردیم تا جای ممکن به آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در مجموعه مدیریت شهری کمک کنیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این نشست با اشاره به اینکه این سازمان با عرضه روزانه ۴ هزار تُن محصول، بزرگ‌ترین زنجیره توزیع مواد غذایی در سطح کشور است، گفت: میادین میوه و تره بار در سال ۹۸، بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان به سبد خرید شهروندان و اقتصاد خانواده‌های تهرانی کمک کردند.
 
سید سعید راد با بیان اینکه زنجیره توزیع در بخشی از گرانی‌ها نظیر افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ هیچ نقشی ندارد، افزود: پاره‌ای از گرانی‌ها، ناشی از افزایش هزینه تولید است که سازمان مدیریت میادین در این بخش هیچ مسئولیتی ندارد، اما برای کمک به دولت و حمایت از مصرف‌کنندگان، اقدام به توزیع محصولات تنظیم بازار همچون مرغ منجمد می‌نماید.
 
وی با تاکید بر خدمت‌رسانی بدون وقفه کارکنان میادین میوه و تره بار به شهروندان در تمام ایام سال حتی در تعطیلات عید نوروز، خاطرنشان کرد: با توجه به نوع خدمات این مراکز که کارکنان آن در تماس رو در رو با شهروندان قرار دارند، شایسته است تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی این عزیزان دیده شده و مورد قدردانی قرار گیرد.
گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران از بخش‌های مختلف سازمان مدیریت میادین و میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید به عمل آورد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *