صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان/ تعزیر عوامل قاچاق لاستیک در کرمانشاه

۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۳۳۴۵
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شعبه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، عامل قاچاق 1600 لیتر سوخت را به ضبط فرآورده‌های نفتی مکشوفه و جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مهمترین اخبار سازمان تعزیرات در چند روز گذشته به شرح زیر است:

رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی
در استان آذربایجان غربی تعداد 2900 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 335 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

همچنین پرونده قاچاق تعداد 30هزار شعله لامپ کم مصرف خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی و عامل تخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 347میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

علاوه بر این شعبه تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی عامل قاچاق دو هزار و 250 کلیوگرم گردوی خارجی را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 511 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

محکومیت قاچاقچی سوخت و کلینیک گرانفروش در اردبیل
با شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن وتجارت مبنی بر تخلف گرانفروشی از سوی مسئول کلینیک ساختمانی در استان اردبیل، پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و مطابق قانون عامل تخلف به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت و پنج ریال درحق شاکی محکوم شد. 

همچنین شعبه تعزیرات حکومتی اردبیل عامل عرضه خارج از شبکه 68 هزار و 416 لیتر نفت گاز را به پرداخت 700 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط فرآورده های نفتی مکشوفه محکوم کرد.

نصب پارچه بر سر در واحدهای صنفی سابقه دار در البرز 
شعب تعزیرات حکومتی استان البرز متصدی 30 واحد صنفی را به علت تخلفات صنفی نظیر کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، نصب پارچه و تعلیق پروانه کسب محکوم کردند.

رسیدگی به سه پرونده صنفی و عرضه خارج از شبکه کالا در خراسان شمالی 
شعبه تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی متصدی یک واحد صنفی را به علت تخلف گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ نه میلیون و 450 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

همچنین پرونده عرضه خارج از شبکه سبوس یارانه ای در شعبه تعزیرات حکومتی خراسان شمالی رسیدگی و عامل تخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ شش میلیون و 460 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

در استان خراسان شمالی تعداد 18عدد کیسه خواب،8بسته آچار بکس،43عددادکلن ویک عدد ماشین حساب خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط کالای مکشوفه ، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

تعزیر قاچاقچی موتورسیکلت در زنجان 
در استان زنجان یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط وسیله نقلیه مکشوفه، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 110میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان 
شعبه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، عامل قاچاق 1600 لیتر سوخت را به ضبط فرآورده‌های نفتی مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 43 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تعزیرعوامل قاچاق لاستیک در کرمانشاه
شعبه تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، عامل قاچاق 30 حلقه لاستیک را به ضبط کالاهای مکشوفه و جزای نقدی به مبلغ 27 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

همچنین پرونده قاچاق 12 حلقه لاستیک خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت و مطابق قانون، عامل تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد. 

رسیدگی به پرونده های صنفی در مازندران 
با شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران مبنی بر تقلب از سوی متصدی یک شرکت نصب آسانسور، شعبه تعزیرات حکومتی استان پس از بررسی پرونده ، شرکت مزبور را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 55 میلیون ریال در حق شاکی و 110 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

همچنین شعبه تعزیرات حکومتی استان مازندران یک واحد صنفی عرضه کننده کفش را به علت گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 24 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

از سوی دیگر با حکم شعبه تعزیرات حکومتی مازندران خط تولید یک شرکت تولیدی غیر مجاز را به علت نداشتن پروانه استاندارد اجباری از موسسه استاندارد و عرضه بلوک سقفی پلی استایرن تعطیل شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *