صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همایش گام دوم تبلیغ مقدمه تبیین اسلام ناب در زیست بوم فرهنگی کشور است

۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶:۳۱
کد خبر: ۶۳۰۲۸۲
معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همایش گام دوم تبلیغ، شروعی است برای نشست‌های تخصصی تا بتوانیم اسلام ناب محمدی در زیست بوم فرهنگی کشور را تبیین کنیم.

- طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین روح‌الله حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ملی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و همزمان با سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، همایش سراسری گام دوم تبلیغ را به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند.

دبیر همایش سراسری گام دوم تبلیغ در ادامه و با اشاره به پیام‌های این همایش ابراز کرد: «فرهنگ مظلوم است و باید متحول شود»، «تبلیغ مهم است و باید متحول شود»، «تحول فرهنگ و تبلیغ به وسعت مردم است و می‌تواند گره‌های کشور را باز کند»، «ما می‌خواهیم از نسل قدیم و جدید مبلغان دین در صنوف اخیر تقدیر کنیم» از پیام‌های مهم و قابل توجه این همایش به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های مقاومت و حلقه‌های میانی حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد و همایش گام دوم تبلیغ شروع پیگیری و تحقق این مأموریت است.

حریزاوی با تأکید بر محور‌های اصلی این همایش اظهار کرد: محور‌های اصلی همایش سراسری گام دوم تبلیغ «الگوی تبلیغ اسلام ناب»، «الگوی تحول در تبلیغ»، «الگوی حکمرانی نوین فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی»، «مردمی‌سازی تبلیغ»، «الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن ۱۵» و «سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی» است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی همچنین برنامه‌های اصلی همایش را نیز در سه ساحت تبیین، تقدیر و تکریم تشریح و بیان کرد: تبیین «ابعاد تحول در تبلیغات اسلامی، راه طی شده و افق آینده، تبیین رسالت و نقشه تعاملی متولیان امر تبلیغ در گام دوم انقلاب اسلامی»، تقدیر از «جوانان خلاق و موفق در عرصه تبلیغ و تکریم «پیشکسوتان تبلیغ، مبلغان موفق، خانواده شهدا و جانبازان امر تبلیغ» از برنامه‌های اصلی این همایش محسوب می‌شوند.

دبیر همایش سراسری گام دوم تبلیغ اذعان داشت: این برنامه با حضور مسئولان قوای مقننه و قضائیه، مسئولان بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام (ره) و سایر دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی کشور، خبرگان و نخبگان تبلیغی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان سابق و فعلی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح ملی و در سطح استانی با حضور مسئولان فرهنگی استانی، افراد و گرو‌های فعال در حوزه فرهنگی و تبلیغی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم، به شکل نمادین از فعالان عرصه تبلیغ در وقایع اخیر و از نخبگان تبلیغی تقدیر به‌عمل می‌آید و در پایان مراسم نیز با خانواده‌های شهدا و جانبازان امر تبلیغ دیدار خواهد شد.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: این همایش شروعی است برای سلسله رویدادها، جلسات، نشست‌های تخصصی و همایش‌های موضوعی تا بتوانیم به هدف اصلی که همان تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) در زیست بوم فرهنگی تبلیغی کشور با رویکرد مردمی سازی است دست یابیم.

گفتنی است، همایش سراسری گام دوم تبلیغ، ساعت ۹ صبح، یکم تیر ۱۳۹۹ همزمان در سطح ملی و استانی شروع می‌شود و بخش‌های اصلی برنامه به صورت زنده در تمامی استان‌ها پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *