صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ایتالیا خریدار اجناس ایرانی

۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳:۰۲
کد خبر: ۶۲۹۹۱۳
رییس اتاق بازرگانی ایران ایتالیا: تراز تجاری دو کشور مثبت است؛ ایتالیا در مبادلات تجاری با ما بیشتر خریدار است تا فروشنده.

- باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: احمد پور فلاح، رئیس اتاق بازرگانی ایران ایتالیا در خصوص وضعیت مبادلات تجاری اتاق بازرگانی ایران با ایتالیا، بیان کرد: وضعیت ارتباطی با ایتالیا تحت تاثیر تحریم ها و کرونا مانند سایر روابط تجاری نیست و آمار روند مطلوب تری را برای مبادلات این دو کشور نشان می دهند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران با شریک تجاری خود( ایتالیا) بالغ بر یک میلیارد دلار است. خوشبختانه تراز تجاری مثبتی در تعاملات ما مشهود است، این تراز نه تنها در حال حاضر بلکه از گذشته ها نیز مثبت بوده است، به طوری که هم اکنون ایتالیا بیشتر از ما جنس می خرد تا بفروشد.

پورفلاح بیان کرد: هنوز اتاق مشترک در رُم داریم و سعی کرده ایم روابط حفظ شود. بیشترین تعاملی که با ایتالیا داریم در زمینه اخذ اطلاعاتی در زمینه بهبود فرآیند تولیدی بنگاه های کوچک و متوسط است، ۹۰ درصد شرکت های ایتالیایی تجربه خوبی در زمینه SME دارند.

احمد پور فلاح، رئیس اتاق بازرگانی ایران ایتالیا در خصوص وضعیت مبادلات تجاری اتاق بازرگانی ایران با ایتالیا، بیان کرد: وضعیت ارتباطی با ایتالیا تحت تاثیر تحریم ها و کرونا مانند سایر روابط تجاری نیست و آمار روند مطلوب تری را برای مبادلات این دو کشور نشان می دهند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران با شریک تجاری خود( ایتالیا) بالغ بر یک میلیارد دلار است. خوشبختانه تراز تجاری مثبتی در تعاملات ما مشهود است، این تراز نه تنها در حال حاضر بلکه از گذشته ها نیز مثبت بوده است، به طوری که هم اکنون ایتالیا بیشتر از ما جنس می خرد تا بفروشد.

پورفلاح بیان کرد: هنوز اتاق مشترک در رُم داریم و سعی کرده ایم روابط حفظ شود. بیشترین تعاملی که با ایتالیا داریم در زمینه اخذ اطلاعاتی در زمینه بهبود فرآیند تولیدی بنگاه های کوچک و متوسط است، ۹۰ درصد شرکت های ایتالیایی تجربه خوبی در زمینه SME دارند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *